اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725158794923

با حضور پارمیس در Gitex 2016 دبی انجام شد

نمایش تکنولوژی نوین حسابداری ایران در بین‌الملل

کد: 13950725158794923

https://goo.gl/3xf2iB

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با حضور در سی و ششمین نمایشگاه بین المللی Gitex دبی به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه نرم افزار حسابداری و مالی و استفاده از تکنولوژی های نوین در این زمینه خواهد پرداخت.

2016 Gitex از 25 مهر (16 اکتبر) تا 29 مهر (20 اکتبر) در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، سی و ششمین نمایشگاه بین المللی Gitex دبی با حضور بیش از 4500 شرکت بین المللی در بخش های مختلف این نمایشگاه اعم از استارت آپ ها، نرم افزار، موبایل، واقعیت مجازی، شبکه و امنیت، سخت افزارها و ... از تاریخ یکشنبه 25 مهر (16 اکتبر) تا پنجشنبه 29 مهر (20 اکتبر) در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد.

با تاکید بر حضور و نمایش دستاوردهای نوین حسابداری ایران در این نمایشگاه بین المللی مظاهر مرجانی مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در تشریح جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه جیتکس همه ساله با هدف معرفی دستاوردهای تازه شرکت‌های معتبر و شناخته شده و همچنین شرکت هایی که از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا در جهت تولید محصولات جدید و یا توسعه آنها استفاده می کنند برپا شد.

مدیرعامل فناوری اطلاعات پارمیس با اشاره به دستاوردهای این نمایشگاه  اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه توجه ویژه ای به استارت آپ‌ها شده و شرکت پارمیس که شرکتی نوآور در حوزه تولید نرم افزار حسابداری و مالی به شمار می رود؛ضمن توجه ویژه به این بخش، با تلاش تیم جوان و متخصص خود و ارائه نسخه جدید اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه، توانست به عنوان استارت آپ در این نمایشگاه حضورداشته  و محصولات خود را در سطح بین المللی به مردم سراسر دنیا معرفی کرد.

وی به دستاورد ممتاز این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و افزود :در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباطات جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد؛ ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد. لذا تمام توان خود را به کار بردیم  تا در مسیر جهانی شدن گام برداشته و از طریق این نمایشگاه و فرصت های موجود، بستری برای حضور در جوامع بین المللی فراهم شود تا قدمی دیگر به  به جهانی شدن نزدیکتر شویم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت پارمیس به نشانی ParmisIT.com کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار‌های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش