اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159645431

فراخوان ارزیابی واعطای گواهینامه حقوق مصرف کنندگان

کد: 13950725159645431

https://goo.gl/sK1KNB

، تهران , (اخبار رسمی): دبیرخانه سیاست گذاری و اجرایی اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان با انتشار اطلاعیه ای از کلیه بنگاه های اقتصادی جهت شرکت در ارزیابی و اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان سال 95 دعوت نموده است.

فراخوان ارزیابی واعطای گواهینامه حقوق مصرف کنندگان

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت ؛  شانزدهمین همایش روز ملی  حمایت از حقوق مصرف کنندگان مطابق برنامه ریزی  9 اسفند برگزار می شود که در  این همایش بنگاه های برگزیده در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان معرفی خواهند شد.

دبیرخانه مذکور  از متقاضیان حضور در فرآیند ارزیابی دعوت کرد  تا با مراجعه به آدرس اینترنتی www.esfand9th.com  ثبت نام  اولیه خود را حداکثر تا تاریخ سی ام مهر ماه سال جاری به صورت الکترونیکی انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]