اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159675517

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران تاکید کرد

حذف بستر عرضه قاچاق با همکاری اتحادیه ها و اصناف

کد: 13950725159675517

https://goo.gl/dzih4d

، تهران , (اخبار رسمی): مبارزه با قاچاق کالا از مبداء تا مقصد و در سه فاز ورود کالا، انتقال و همچنین توزیع در سطح بازار با جدیت پیگیری می شود.

حذف بستر عرضه قاچاق با همکاری اتحادیه ها و اصناف

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علی اکبر پوراحمدنژاد دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: در نیمه نخست امسال میزان کشفیات کالای قاچاق در استان تهران در مقایسه با مدت مشابه پارسال 3 برابر شده است.

وی افزود : در فاز اول تلاش می کنیم با همکاری نهادهای مسئول به ویژه گمرک و بازارچه های مرزی و همچنین ساماندهی تعرفه های واردات کالاها انگیزه و بستر ورود غیرقانونی کالاها را کاهش دهیم و به صفر برسانیم.

پوراحمدنژاد گفت : در مبارزه با انتقال کالا در داخل کشور و جابجایی آن هم تلاش می کنیم با همکاری مسئولان ناوگان های عمومی، نظارت بر جابجایی کانون ها دقیق تر باشد تا برخی بسترهای احتمالی برای انتقال کالای قاچاق به ویژه به مقصد تهران به عنوان مقصد کالاهای قاچاق محدود شود.

وی افزود: در سطح عرضه هم تلاش می کنیم با همکاری اتحادیه ها و اصناف و بازرسان آنها بستر عرضه کالاهای قاچاق حذف شود و طرح جمع آوری کالای قاچاق از سطح بازار و ساماندهی کالاهای موجود در دست اجراست و هر کالایی که بدون سند رسمی فروش در بازار عرضه شود، قاچاق محسوب می شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران تاکید کرد: مردم هم باید در این زمینه با مسئولان همکاری کنند و فرهنگ سازی هم در اولویت است تا بتوانیم همه فرصت ها و مزیت های اقتصادی را در اختیار فرزندان این سرزمین قرار دهیم چون با گسترش قاچاق کالا فرصت های اشتغال فرزندان این مردم هم از بین می رود؛ بنابر این باید شهروندان بیشتر حساس باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]