اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160995039

چالش‌هایی که دردسر فروش را افزایش می‌دهد

20اشتباه در پیام «Call to Action»

کد: 13950726160995039

https://goo.gl/ez3ys7

، تهران , (اخبار رسمی): بازاریابی محتوا و تاثیر شگرف آن بر روال‌های بازاریابی و فروش دیگر تقریبا برای همه آشناست اما اگر در این حوزه موفقیت هایتان بالا نبوده است برای یافتن خطاها این مطلب را بخوانید.

بیست اشتباه در پیام «Call to Action»

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی صباسل، هر موقع که یک خواننده سایت شما را بدون هیچ اقدامی ترک می‌کند، شما یک لید فروش را از دست داده اید و ممکن است دیگر هیچگاه دوباره به سمت شما بازنگردد. یک «Call to Action» قوی، می‌تواند تفاوت یک کسب و کار پر رونق و راکد باشد.
اصلاح بازاریابی محتوا و تاثیر شگرف آن بر روال‌های بازاریابی و فروش دیگر تقریبا برای همه آشناست و آمارهای زیادی موید تاثیر ثبت آن برای شرکت‌هایی است که از آن بهره می برند، اما چرا برای شما چنین نتیجه ای نداشته است؟در ادامه چند گمان می‌بریم در رابطه با «Call to Action»های ناموفق، شاید مشکل شما در بین آنها باشد.

1- نداشتن «Call to Action»:شما ساعت‌های زیادی را در  تهیه محتوا مناسب شبکه‌های اجتماعی و طراحی وبسایت به هدف بهبود موتور جستجوی سایت سپری می‌کنید. اما زمان شما به هدر می‌رود اگر از خوانندگان خود نخواهید که اقدامی کنند. به بازدیدکنندگانتان فرصت مشارکت دهید.
2-قرار دادن در پایین نیم صفحه:در بازدید از سایت های محبوب دنیا، هرگز لازم نیست که دنبال «Call to Action» بگردید. یک سوم بالایی صفحه بیشتر از هر قسمت دیگر توی چشم است که بسیاری با یک عکس بزرگ یا تصاویر بی هدف آن را هدر می‌دهند. واقعیت این است که بسیاری از بازدیدکنندگان شما، هیچگاه صفحه را اسکرول نمی‌کنند.
3-قابل اعتماد نبودن:اگر با اطمینان و قدرت صحبت نکنید، خوانندگانتان اطمینان کافی را برای اقدام در سایت شما نخواهند داشت. به آنها بگویید که دقیقا چه کارهایی را از آنها می‌خواهید تا انجام دهند و این را بسیار قانع کننده بگویید.
4-مشخص نبودن:خوانندگان شما زندگی شلوغی دارند و همیشه زمان برای فکر کردن به اینکه شما چه کاری را از آنها می‌خواهید، ندارند. همیشه مراحل را برای خوانندگان خود به صراحت پیش ببرید که اقدام کردن برای آنها بسیار آسان باشد.
5-ادعاهای مبالغه آمیز زیاد:«ترین» را از صفاتی که در «Call to Action» به کار میبرید، حذف کنید. به جای آن یک راه عالی برای افزایش مشترک‌ها، داشتن یک نقل قول از کارشناسان صنعت است که در آن بگویند چقدر از خواندن محتوای شما لذت می‌برند.
6-داشتن چند «Call to Action»:یک یا دو اقدامی که می‌خواهید خوانندگانتان انجام دهند را انتخاب کنید و طراحی‌تان را پیرامون آن بسازید. خوانندگان را درباره اینکه چه باید بکنند، گیج نکنید.
7- «Call to Action» ضعیف:اگر یک «Call to Action» دارید و هیچکس نمی‌تواند آن را پیدا کند، مانند این است که اصلا هیچ “محرک اقدام”ی ندارید. به اندازه کافی آن را بزرگ کنید تا مردم نتوانند آن را نادیده بگیرند.
8-نداشتن دلیل اجتماعی:یکی از موثرترین راه‌ها برای ترغیب کسی به انجام «Call to Action»در سایت شما، این است که ثابت کنید بقیه هم این اقدام را انجام داده‌اند. به راه‌های خلاقانه برای استفاده از دلیل اجتماعی فکر کنید تا به سایت خود اعتبار ببخشید.
9-بی فایده بودن ثبت نام:محرک‌های اقدامی مانند «برای مشاوره رایگان تماس بگیرید» یا «برای خبرنامه ما ثبت نام کنید»، خوانندگان شما را جذب نخواهد کرد.
عبارات «مشاوره رایگان» یا «مشاوره جهت دار برای فروش» معنی می‌دهند. اینکه خوانندگانتان بعد از اقدام دقیقا چه چیزی و چگونه دریافت خواهند کرد را برجسته کنید. 
10-«Call to Action» بیش از اندازه خطرناک:اگر «Call to Action» شما شامل یک تراکنش مالی است، پیشنهاد یک دوره آزمایشی رایگان یا ضمانت برگشت پول می‌تواند توجه بازدیدکنندگان را جلب کند. اگر دانلود یا اشتراک چیزی رایگان است، این موضوع را حتما قید کنید.
11-نداشتن عامل عجله و اضطرار: مردم بی‌نهایت مشتاقند اقدامی را از ترسِ از دست دادن یک فرصت انجام بدهند. شما می‌توانید این اضطرار را در پیشنهادهای خود به وجود بیاورید.
12-ترکیب رنگ:آیا «Call to Action»شما، به محض اینکه خوانندگان به سایت شما می‌آیند، خودش را به آنها نشان خواهد داد؟ اگر نه، احتمالا باید در مورد ترکیب رنگ خود دوباره فکر کنید.
13-نبود اعتبار:اگر کاملا تازه کار هستید، به دست آوردن اندازه‌ای از اعتبار که مردم را به اقدام ترغیب کند، سخت است. شما دو راه سریع برای خرید اعتبار دارید:
اول، لوگوی بزرگترین مشتری‌هایتان را بالای «Call to Action» قرار دهید؛ این نشان می‌دهد که بازار محصولات و سرویس‌های شما را تایید کرده است. 
 دوم، به سرعت شروع به پست کردن به عنوان میهمان، بر روی وبلاگ‌های محبوب کنید. تا زمانی که شما یک پست به عنوان میهمان بر روی یک وبلاگ محبوب دارید، می‌توانید لوگوی آنها را پیرو عبارت «همانطور که در ... دیدید»، بالای «Call to Action» خود قرار دهید.
(توجه: برای قرار دادن لوگوهای طرف ثالث بر روی وبلاگتان، باید از آنها اجازه بگیرید)
14-به کار بردن با زبان نامفهوم:بسیاری از بازاریابان، محتوای خود را با زبان خاص آن صنعت که برای خوانندگان و کاربران عادی، نامفهوم است، مینویسند؛ ساده بنویسند.
15-پیشنهاد اشتباه:اگر پیشنهاد شما مورد علاقه خوانندگانتان نباشد، دیگر اینکه نویسنده متن شما قانع کننده بنویسد یا اینکه دکمه‌های شما زیبا هستند، تفاوتی ایجاد نمی‌کند. خوانندگان شما اقدام نخواهند کرد.
16-مسیر فروش تعریف نشده :شما باید مسیر فروشتان را بدانید تا بیشترین نتیجه را از «Call to Action»خود بگیرید. در موارد زیادی، کار شما به عنوان یک بازاریاب محتوایی این است که یک مسیر فروش موثر بسازید که خوانندگان را به دنبال‌کنندگان و دنبال‌کنندگان را به مشتری‌ها تبدیل کند.
17-نبودن همدلی:آیا می‌دانید چه چیزی خوانندگان شما را  بیدار نگه می‌دارد؟ آنها چه چیزی را بیش از هرچیز دیگر در دنیا می‌خواهند؟ احتمالا دقیقا آن چیزی نیست که شما پیشنهاد می‌کنید. درون روح خوانندگانتان کاوش کنید و کشف کنید که چگونه رویاهای آنها را محقق کنید.
18-نداشتن فایده واضح و واقعی:حتما شنیده‌اید که باید فایده‌ها را بفروشید و نه دارایی و ویژگی را. اما شما هم‌اکنون نیاز دارید که آن را یک مرحله جلوتر ببرید و فواید واقعی ایجاد کنید. اما مطئن باشد که آنچه وعده می‌دهید واقعیست.مثلا «پولتان را ذخیره کنید»، می‌تواند به «هر ماه یک میلیون هزار تومان ذخیره کنید» تبدیل شود.
19- نداشتن A/B تست:حداقل ماهی یکبار باید «Call to Action» خود را آزمایش کنید تا میزان مشترک‌شدن های سایتتان را بهبود ببخشید. عنوان، نوشته، دکمه‌ها، موقعیت مکان و پیشنهادتان را آزمایش کنید تا مشخص شود بیشتر چه چیزی باعث می‌شود که افراد بیشتری اقدام بیشتری بکنند.
20- متن نویسان آموزش ندیده: تلاش برای ایجاد یک «Call to Action» قوی بدون یک متن نویس آموزش دیده تلاشی‌ است نافرجام. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش