اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726161095989

اتمام عملیات سازه‌ای پل تقاطع سه‌راه تقی‌آباد

کد: 13950726161095989

https://goo.gl/9JlyiH

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اتمام عملیات سازه‌ای پل روگذر تقاطع سه راه تقی‌آباد خبر داد.

اتمام عملیات سازه‌ای پل تقاطع سه‌راه تقی‌آباد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، علیرضا جاوید ضمن اعلام اتمام عملیات بتن‌ریزی عرشه پل روگذر تقاطع سه راه تقی‌آباد، از تلاش برای اجرای آخرین لایه‌های زیرسازی در شیبراهه‌های شمالی و جنوبی این پل سواره‌رو خبر داد و گفت: پل روگذر تقاطع سه راه تقی‌آباد، هفته آینده زیر روکش آسفالت خواهد رفت.

 جاوید در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش ‌های پروژه، از اتمام عملیات احداث مجموع شمع‌های طراحی شده در زیرگذر این تقاطع خبر داد و گفت: عملیات خاکبرداری رمپ‌ها و زیر عرشه زیرگذر با وجود معارض تاسیساتی فیبر نوری در حال انجام است. وی در عین حال افزود تکمیل عملیات احداث زیرگذر تقاطع سه راه تقی‌آباد که تامین کننده گردش ترافیکی جنوب به شرق در محل تقاطع خواهد بود، مستلزم اجرای عملیات انحراف ترافیک و بارگذاری ترافیکی پل روگذر است.
گفتنی است سه راه تقی آباد از جمله تقاطع‌های پرتقاضای سفر است که به دلیل واقع شدن در یکی از مبادی ورودی شهر تهران، در بیشتر ساعات شبانه روز با ترافیک سنگین مواجه است. با اتصال بزرگراه امام علی(ع) به شبکه معابر موجود در منطقه 20، بار ترافیک سه راه تقی آباد در مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال روند رو به رشدی داشته که این امر در ساعات اوج ترافیک به 3500 تا 3700 خودرو در ساعت می‌رسد. پیشرفت عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی‌آباد به مرز 65 درصد رسیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه