اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726161135517

ایجاد بازار مشترک محصولات مانعی در برابر قاچاق

کد: 13950726161135517

https://goo.gl/YNJ4P6

، تهران , (اخبار رسمی): در صورت ایجاد بازار مشترک با تولیدکنندگان خارجی علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی ، ورود غیر قانونی کالا کاهش می یابد.

ایجاد بازار مشترک محصولات مانعی در برابر قاچاق

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، محسن بیگلری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی اظهار داشت: در صورت ارائه کالای با کیفیت از سوی تولیدکنندگان گرایش مصرف کنندگان به محصول ایرانی افزایش می یابد.
وی ادامه داد: برخی تولیدکنندگان داخلی کالای با کیفیت و مقرون به صرفه تولید نمی کنند که در نهایت این امر گرایش افراد به کالای خارجی را فراهم می کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید کنندگان باید کیفیت و خدمات پس از فروش را افزایش دهند، بیان کرد: برخی برندهای خارجی به سبب کیفیت بالا نیازی به خدمات پس از فروش ندارد از این رو لازم است که تولیدکنندگان داخلی در جهت افزایش کیفیت و خدمات پس از فروش اقداماتی انجام دهند تا با جایگزینی کالاهای داخلی دیگر نیازی به واردات نباشد.
وی با اشاره به دیگر راهکارهای موثر در کاهش واردات و حمایت از تولیدات داخلی اظهار کرد: در صورت ایجاد بازار مشترک با تولیدکنندگان خارجی علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی ،ورود غیر قانونی کالا کاهش می یابد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی