اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726161155464

پرداخت هزار میلیارد تومان از طلب گندمکاران

کد: 13950726161155464

https://goo.gl/MIyABO

، تهران , (اخبار رسمی): امروز یک‌هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران که قرار بود روز گذشته به حساب بهره‌برداران واریز شود، انجام شد و بدین‌ترتیب تنها سه‌هزار و 200 میلیارد تومان از مطالبات باقی مانده است.

تأخیر درپرداخت هزار میلیارد تومان از طلب گندمکاران

به گزارش اخباررسمی به نقل ازروابط عمومی وزارت جهادکشاورزی، امروز یک‌هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران که قرار بود روز گذشته به حساب بهره‌برداران واریز شود، انجام شد و بدین‌ترتیب تنها سه‌هزار و 200 میلیارد تومان از مطالبات باقی مانده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا از پرداخت یک‌هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران خبر داد و گفت: قرار بود روز گذشته این مبلغ به حساب گندمکاران واریز شود که بابت تأخیر پیش‌آمده از گندمکاران عذرخواهی می‌کند.

علی قنبری افزود: تاکنون 11 میلیون و 514 هزار تن گندم از بهره‌برداران بخش کشاورزی خریداری شده است که دارای ارزشی معادل 14 هزار و 700 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بابت مطالبات گندمکاران 11 هزار و 500 میلیارد تومان پرداخت شده و مبلغی معادل سه‌هزار و 200 میلیارد تومان دیگر باقی مانده است.

قنبری ادامه داد: پرداخت مطالبات گندمکاران با فروش اوراق مرابحه که در فرابورس عرضه می‌شود، به مرور در حساب آنها خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهرماه تسویه‌حساب کامل انجام شود.

صادرات سه میلیون تن گندم و آرد در مرحله اخذ مجوز

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از صادرات گندم و آرد از ایران به کشورهای اروپایی، ایتالیا، ترکیه، عراق، افغانستان و عمان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به کیفیت مناسب گندم دروم، ظرفیت صادرات 800 هزار تن از این نوع گندم وجود دارد و علاوه بر آن به‌دلیل آنکه تولید گندم در سال جاری مناسب بود، امکان صادرات سه میلیون تن گندم و آرد نیز فراهم شده است که نیاز به مجوز دارد و مراحل نهایی اخذ آن در حال انجام است.

وی در پایان بابت تأخیر پیش‌آمده در پرداخت مطالبات گندمکاران، عذرخواهی کرد و اظهار داشت: قرار بود این یک‌هزار میلیارد تومان روز گذشته به حساب گندمکاران واریز شود که امروز محقق شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]