اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727161955586

همزمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی

سالن تیراندازی شهدای سرخس افتتاح شد

کد: 13950727161955586

https://goo.gl/dVUXUe

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی، اولین سالن اختصاصی تیراندازی شهرستان سرخس در مجموعه ورزشی آزادی شهرستان افتتاح و به نام شهدای شهرستان نامگذاری شد.

سالن تیراندازی شهدای سرخس افتتاح شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی،  سالن تیراندازی شهدای سرخس که بیشتر به همت هیئت تیراندازی شهرستان تکمیل شده بود، در اولین روز از هفته تربیت‌بدنی به بهره‌برداری رسید.
  در سالن تیراندازی شهدای سرخس رشته‌های مختلف تیراندازی با تفنگ، تپانچه بادی، تیر و کمان و دارت فعال نموده و در آینده نزدیک شاهد برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری در آن خواهیم بود.
 این سالن با داشتن استانداردهای لازم و تأییدیه فنی فدراسیون تیراندازی کشور آمادگی خود را برای آموزش علاقه‌مندان این رشته در دو گروه آقایان و بانوان اعلام می‌کند.
 برگزاری کلاس‌های تیراندازی با اهداف پروازی نیز بخش دیگری از فعالیت‌های هیئت تیراندازی شهرستان بوده که با استعدادهای موجود در نوجوانان شهرستان امیدواریم قهرمانان خوبی به میادین کشوری و بین‌المللی معرفی کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش