اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162335989

برگزاری هشتمین همایش و نمایشگاه قیر و آسفالت ایران

کد: 13950727162335989

https://goo.gl/ZX66T6

، تهران , (اخبار رسمی): هشتمین همایش و نمایشگاه قیر و آسفالت ایران، یازدهم لغایت سیزدهم آبان‌ماه سال جاری در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار خواهد شد.

برگزاری هشتمین همایش و نمایشگاه قیر و آسفالت ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازمعاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هشتمین همایش و نمایشگاه قیر و آسفالت ایران با هدف گردهمایی و تبادل نظر متخصصان، متولیان و نخبگان صنعت قیر و آسفالت کشور با موضوع چالش‌های اصلی این صنعت و ارائه راهکارهای اجرایی به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت سهامی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار می‌شود.

قیر و اصلاح کننده‌ها، مصالح سنگی، تکنولوژی آسفالت، مدیریت تعمیر و نگهداری روسازی، بازیافت و تثبیت بستر با استفاده از مواد سیمانی وسایر افزودنی‌ها، رویه های مرکب، تحلیل و طراحی روسازی، نظام فنی و اجرایی آسفالت و بهره‌برداری و نگهداری روسازی راه‌ها از مهمترین محورهای این رویداد علمی به شمار می‌آیند.
در هشتمین همایش و نمایشگاه قیر و آسفالت ایران، موضوعات دیگری از قبیل معرفی و بررسی آسفالت‌های حفاظتی و لایه‌نازک و همچنین چالش‌های تولید، عرضه، حمل و کنترل کیفیت قیرهای طبقه‌بندی شده براساس عملکرد (PG)مورد بحث و تبادل نظر کارشناسان امر قرار می‌گیرد. راهکارهای مناسب برای طراحی و اجرای روسازی معابر کم‌تردد و باید و نبایدهای پیاده‌سازی سیستم مدیریت روسازی راه‌ها (PMS)از دیگر محورهای این همایش 3 روزه است.
علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند به سایت www.iranasphalt8.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 88979251 الی 5 تماس حاصل نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه