اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163035567

کنگره فدراسیون جهانی وزنه برداری برگزار شد

تقدیر از ایران، بابت درخشش در ریو

کد: 13950728163035567

https://goo.gl/nYAC0S

، تهران , (اخبار رسمی): کنگره فدراسیون جهانی در حاشیه برگزاری مسابقات جهانی نوجوانان در پنانگ مالزی برگزار شد و در بخشی از این کنگره، فدراسیون جهانی از وزنه برداری ایران، بابت درخشش در المپیک 2016 ریو تقدیر کرد.

تقدیر از ایران، بابت درخشش در ریو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ کنگره فدراسیون جهانی وزنه برداری در سال 2016 در حاشیه برگزاری مسابقات نوجوان جهان در پنانگ مالزی برگزار شد و در  بخشی از این کنگره، فدراسیون جهانی بابت درخشش وزنه برداری ایران در بازی های المپیک ریو از فدراسیون وزنه برداری کشورمان تقدیر کرد. در کنگره  نیز اساسنامه فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت. فرانس کارا که سالها دبیر کل کمیته بین کمیته بین المللی المپیک بوده تغییرات جدی و مهم اساسنامه را برای اعضای فدراسیون جهانی شرح داد.
از مهمترین تغییرات این اساسنامه اضافه شدن قانون محرومیت دو ساله برای فدراسیون هایی است که ورزشکاران آنها در بازیهای المپیک به تصمیم داوران اعتراض کنند. این بند از اساسنامه از جمله قوانینی بود که به اساسنامه فدراسیون جهانی برای اولین بار اضافه شد.
در بند دیگری از این اساسنامه قرار شد که تغییر تابعیت ورزشکاران با سخت گیری بیشتری همراه خواهد بود. با این قانون از این پس وزنه برداران برای اینکه برای کشور دیگری مسابقه بدهند باید حداقل چهار سال سابقه زندگی در آن کشور را داشته باشد و حداقل یک المپیک را هم بعد از تغییر تابعیت از دست داده باشد.
اینها بخشی از تغییرات مهم اساسنامه فدراسیون جهانی بود که به تصویب اعضای فدراسیون ها رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش