اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163125541

فلایتیو با تاکید بر چگونگی استفاده ازخدمات و قوانین

بدون ویزا به کدام کشورها سفر کنیم؟

کد: 13950728163125541

https://goo.gl/hSrX5m

، تهران , (اخبار رسمی): مردم هر کشوری ممکن است بتوانند بدون نیاز به ویزا یا همان روادید به برخی کشورهای دیگر سفر کنند، ایران نیز از این موضوع مستثنی نیست.

بدون ویزا به کدام کشورها سفر کنیم؟

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی  شرکت آنلاین خدمات گردشگری فلایتیو، مردم هر کشوری ممکن است بتوانند بدون نیاز به ویزا یا همان روادید به برخی کشورهای دیگر سفر کنند، ایران نیز از این موضوع مستثنی نیست؛ مردم ایران هم بر خلاف بسیاری از تصورات نادرست و شایعه ها، می توانند به راحتی به بعضی از قاره ها و کشورها بدون نیاز به ویزا سفر کنند، در ادامه اسامی این کشورها را با توجه به قاره ای که کشور مورد نظر در آن واقع شده که برایتان بازگو می شود.

آفریقا

آفریقا قاره ای اعجاب انگیز و زیبا اما فقیر و بدون امکانات است اما با وجود این گردشگران زیادی از قاره های اروپا، آمریکا و آسیا هر ساله به این قاره شگفت انگیز و بکر سفر می کنند پس چرا ما ایرانی ها سفر به این قاره را امتحان نکنیم و سفرهای خودمان را تنها محدود به چند کشور شناخته شده نکنیم؟

در قاره آفریقا شما می توانید بدون نیاز به ویزا به این کشورها سفر کنید:جمهوری دموکراتیک کنگو و سیشل. برخی از کشورهای قاره آفریقا در مرز کشور مورد نظر به شما ویزا می دهند مثل کشورهای کیپ ورد، کومور، جیبوتی، کنیا،ماداگاسکار، موزامبیک، تانزانیا، توگو، اوگاندا، سومالی، ماداگاسکار،گینه بیسائو و موریتانی.

اروپا

در قاره اروپا کشورهای گرجستان، کوزوو و ترکیه از شما ویزا نمی خواهند.

آسیا

در قاره آسیا هم کشورهای، کردستان عراق، مالدیو، مالزی، عمان و سریلانکا نیازی به ویزا ندارند. اما کشورهایی مانند ارمنستان، آذربایجان، بنگلادش، اندونزی، لائوس، ماکائو، نپال، تیمور شرقی نیاز به صدور ویزا در مرز دارند.

آمریکا

در قاره آمریکا نیز شما می توانید بدون داشتن ویزا به کشورهایی چون بولیوی، کاستاریکا، دومینیکا، اکوادور، گویان،هائیتی، نیکاراگوئه و ونزوئلا سفر کنید.

اقیانوسیه

در قاره اقیانوسیه نیز جزایر کوک، نیووی، پالائو، ساموآ، تووالو و ایالات فدرال میکرونزی نیازی به ویزا برای سفر ندارند.

شاید بسیاری ازاین کشورها برای شما ناشناس باشند و آشنایی چندانی با آن ها نداشته باشید، اما سفر کردن به کشورهایی که شناخته شده هستند و بسیاری از ایرانی ها آن جا را برای سفر انتخاب می کنند، شاید دیگر چندان جذابیتی نداشته باشد و حتی ملال آور هم باشد. 

درست است که برخی از کشورهای آسیایی و آفریقایی از نظر امنیت سیاسی و اجتماعی، چندان قابل اعتماد نیستند اما بسیاری از آن ها امن و آرام هستند و پذیرای گردشگران و توریست هایی که به تجربه شگفتی های جدید علاقه مند هستند و برای کسانی که عاشق سفر کردن هستند و به اصطلاح سفر کسب و کار آن هاست، سفر به بسیاری از همین کشورهایی که نیاز به ویزا ندارند جالب و شگفت انگیز خواهد بود، مثلا تجربه سفر به کشور شگفت انگیز و اسرارآمیزی مثل سریلانکا برای عاشقان ماجراجویی و سفر بسیار جالب خواهد بود، علاوه بر اینکه دردسرهای دریافت ویزا را هم نخواهند داشت.

به همین منظور است که فلایتیو برای سفر به کشور سریلانکا یک تور هیجان انگیز برنامه ریزی کرده است، اگر شما تمایل دارید بیشتر درباره این کشور اسرارآمیز بدانید می توانید مطلب آشنایی با جزیره اسرارآمیز سریلانکا را بخوانید و با شگفتی های آن آشنا شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی