اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163195567

رییس فدراسیون وزنه برداری:

تغییرات اساسنامه فدراسیون بین المللی تصویب شد

کد: 13950728163195567

https://goo.gl/BHVLyz

، تهران , (اخبار رسمی): رییس فدراسیون وزنه برداری که در کنگره فدراسیون جهانی حضور داشت؛ گفت: پیشنهاداتی در کنگره فدراسیون بین المللی وزنه برداری مطرح شد که مهمترین این موضاعات تغییرات در اساسنامه بود و به تصویب رسید.

تغییرات اساسنامه فدراسیون بین المللی تصویب شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان در حاشیه کنگره فدراسیون جهانی بواسطه برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در مالزی، دستور کار این کنگره را این گونه شرح داد: پیشنهاداتی در کنگره فدراسیون بین المللی وزنه برداری مطرح شد.مهمترین این موضاعات تغییرات در اساسنامه بود که به تصویب رسید.
وی در خصوص تقدیر فدراسیون جهانی از وزنه برداری ایران تاکید کرد: فدراسیون جهانی بابت درخشش وزنه برداران ایرانی در بازی های المپیک 2016 ریو به فدراسیون وزنه برداری کشورمان تبریک گفت.
رییس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: مبحث دیگر این کنگره، در خصوص اعتراضات نامتعارف در مسابقات که جنبه بر هم زدن مسابقه را داشته باشد خاطیان به 100 هزار دلار جریمه نقدی محکوم و به مدت 2 سال شرکت در مسابقات محروم خواهند شد.
مرادی در خصوص حضور دو نماینده زن در چارت فدراسیون جهانی نیز عنوان کرد: در تغییرات اساسنامه نکته مهمی نیز به چشم می خورد. حضور دو نماینده زن در فدراسیون جهانی که یک نفر بعنوان نایب رییس و نفر دیگر بعنوان عضو هیأت رییسه انتخاب شدند.
وی در خصوص بحث مبارزه با دوپینگ اضافه کرد: بحث مبارزه با دوپینگ در کنگره فدراسیون جهانی یکی از موضاعات مهمی بود که مطرح شد تا کشورهای عضو به مسئله بسیار مهم مبارزه با دوپینگ توجه زیادی داشته باشند.
رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان در خصوص میزبانی مسابقات جهانی در رده های سنی مختلف سال 2017 خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات در سال 2017 در رده سنی مختلف، یکی دیگر از موضوعاتی بود که در کنگره فدراسیون جهانی مطرح شد. برهمین اساس رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان به تایلند سپرده شد. ژاپن مسابقات جوانان جهان در سال 2017 را میزبانی می کند. با انصراف مالزی مسابقات بزرگسالان جهان نیز به شهر آناهیم در نزدیکی لس آنجلس تغییر یافت. مسابقات دانشجویان جهان در سال 2017 نیز به کشور چین تایپه داده شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش