اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801164785517

قیمت شکر برای مصرف کننده 2720تومان تعیین شد

کد: 13950801164785517

https://goo.gl/jNW9rg

، تهران , (اخبار رسمی): مجری طرح چغندر قند و نیشکر وزارت جهاد کشاورزی گفت: شورای اقتصاد قیمت شکر را برای مصرف کننده هر کیلو 2720 تومان تعیین کرد.

قیمت هرکیلو شکر برای مصرف کننده 2720تومان تعیین شد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علیرضا یزدانی  با اشاره به اینکه قیمت شکر نرخ مصوب و تعزیراتی است و اصناف مجوز فروش با قیمت بالاتر را ندارند افزود: در ماههای گذشته قاچاقچیان و دلالان شکر نوساناتی را در بازار این محصول ایجاد کردند که با افزایش تولید شکر در یک ماه اخیر و برداشت محصول بهاره قیمت در بازار مصرف به تعادل رسید.
وی گفت: در سالهای گذشته سطح زیرکشت چغندرقند به علت بی تدبیری به شدت کاهش یافت و این مسئله کشاورزان و صاحبان صنایع را با چالش جدی مواجه کرد به طوری که کشاورزان بیکار و کارخانجات تعطیل شدند.
مجری طرح چغندر قند و نیشکر وزارت جهاد کشاورزی افزود: از سال زراعی 93-94 براساس برنامه ریزی های انجام شده به منظور تامین نیاز داخل و افزایش میزان تولید غلات و مصرف بهینه آب کشت پاییزه چغندرقند انجام شد.
یزدانی گفت: امسال 6 میلیون تن چغندرقند تولید می شود و تاکنون نیز یک میلیون و 500 هزار تن چغندرقند کشت بهاره برداشت و به کارخانجات تحویل شده است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]