اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802166035039

Tracking SDK چیست و به چه کار می آید؟

کد: 13950802166035039

https://goo.gl/PW0E63

، تهران , (اخبار رسمی): ساختن یک اپلیکیشن فقط پیمودن نیمی از راه موفقیت است. بعد از اینکه اپلیکیشن شما روانه بازار شد، باید رفتار کاربران را در تعامل با اپلیکشن بررسی کرد.

Tracking SDK چیست و به چه کار می آید؟

ساختن یک اپلیکیشن فقط پیمودن نیمی از راه موفقیت است. بعد از اینکه اپلیکیشن شما روانه بازار شد، باید رفتار کاربران را در تعامل با اپلیکشن بررسی کرد؛ اینکه کاربر از کدام قسمت ها استفاه می کند، چه زمان هایی بیشتر اپلیکیشن را باز می‌کند و می بندند یا بر روی کدام دکمه کلیک (تپ) می‌کند.

 زمانی که از Tracking SDK، استفاده نمی‌کنید امکان اندازه گیری تعداد نصب از کانال های مختلف وجود نخواهد داشت، امکان اندازه گیری نسبت تعداد نصب اپلیکیشن به تعداد کلیک تبلیغات وجود ندارد و همچنین نمی‌توانید ارزش طول عمر کاربر در اپلیکیشن را اندازه گیری کنید.

و اما با استفاده از Tracking SDK، ردیابی، آنالیز و بهینه سازی کانال‌های تبلیغاتی، انداره‌گیری دقیق نسبت تعداد نصب اپلیکیشن به تعداد کلیک تبلیغات از کانال‌های متفاوت، بررسی رفتار کاربران درون اپلیکیشن، آنالیز آنی اطلاعات امکان پذیر شده و در نهایت، هزینه تبلیغات کاهش می یابد.

در این حوزه ،شرکت صباسل با تجربه اجرا کردن کمپین‌های متفاوت برای نصب اپلیکیشن و همچنین کمپین‌های با هدف‌گیری رفتاری کاربر و نیز کار با SDK های متفاوت، SDK های Tapstream و Adjust (را به توسعه دهندگان اپلیکیشن ها پیشنهاد می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]