اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167155586

به مناسبت هفته تربیت بدنی

مسابقات تیراندازی استان یزد برگزار شد

کد: 13950803167155586

https://goo.gl/7Xhdq6

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه قهرمانی تیراندازی استان یزد در بخش آقایان برگزار شد.

مسابقات تیراندازی استان یزد برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات تیراندازی استان یزد در روز 30 مهر به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل سالن مرصاد استان به میزبانی شرکت گاز برگزار شد.
این مسابقه در دو بخش تپانچه و تفنگ بادی آقایان و با حضور 32 شرکت کننده برگزار شد.
در بخش انفرادی رشته تفنگ بادی آقایان،شهریار داوری نژاد، محمدسجود زاده از تیم شرکت ملی گاز و کیوان نفیسی از تیم فولاد آلیاژی به ترتیب عناوین اول تا سومی را کسب نموند و همچنین در رشته تپانچه آقایان علی مختاری و علیرضا میربلوچ از تیم شهدای مدافع حرم و رضا فلاح تفتی از تیم دانشگاه به ترتیب اول تا سوم شدند.
اما در بخش تیمی در رشته تپانچه تیم های شهدای مدافع حرم، تیم فولاد آلیاژی و شرکت ملی گاز به ترتیب اول تا سوم و همچنین تیم های شرکت گاز و فولاد آلیاژی در رشته تفنگ بادی عناوین اول و دومی را کسب نمودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش