اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167285125

نمایشگاه و گردهمایی صنایع غذایی و دارویی استان چهارمحال و بختیاری

به‌مالت، واحد برتر صنایع غذایی استانی

کد: 13950803167285125

https://goo.gl/yVtcdl

، شهر کرد , (اخبار رسمی): به مناسبت روز جهانی غذا، همایشی با حضور صنایع غذایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد که طی این همایش، شرکت صنعتی شهد زاگرس جهانبین با برند «به‌مالت» به‌عنوان واحد برتر صنایع غذایی انتخاب شد.

تندیس کسب شده توسط مدیرعامل به عنوان واحد برتر صنایع غذایی

بسیاری از مدارس به صورت داوطلبانه پوسترهای "به مالت" را جهت نصب در برد های مدرسه درخواست کردند و به آنها تحویل داده شد.

به گزارش اخباررسمی به نقل از شرکت شهد زاگرس جهان،  نمایشگاه سازمان غذا و داروی شهرکرد با بازخورد مناسبی از سوی مسئولین شهر برگزار شد ضمن آنکه مذاکره نتیجه‌بخش با چند شرکت بومی استان همچون شیمبار، گز اثلی 303 بلداجی ، پودر شیرخشک پگاه ، شرکت بهنوش کوهرنگ  و شرکت پودر کیک پرهام  جهت همکاری در توسعه محصول ( ارتقا و تولید محصولات جدید) از دستاوردهای اساسی این نمایشگاه بود .

استقبال مردمی از محصولات شرکت شهدزاگرس جهانبین نظیر سبوس‌های فرآوری شده که به علت کاهش اسیدفیتیک ممانعتی در جذب کلسیم و آهن در بدن ایجاد نمی‌کند از نکات حائز اهمیت محصولات این نمایشگاه بود.

لازم به ذکر است که نمایشگاه سازمان غذا و داروی شهرکرد از تاریخ  24 الی 28 مهر ماه 1395در محل سازمان غذا و داروی شهرکرد  با حضور صنایع غذایی برتر استان برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]