زمان ثبت‌نام مسابقه جادوی صدا تمدید شد

کد: 13950803168026024

https://goo.gl/N399Cu

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت‌نام «جادوی صدا» که تا اول آبان ماه اعلام شده بود، به علت استقبال شرکت کنندگان در این رقابت تلویزیونی تا ساعت 24:00 روز دوشنبه 10 آبان، تمدید شد.

زمان ثبت‌نام مسابقه جادوی صدا تمدید شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حسین حسین‌خانی تهیه‌کننده برنامه «جادوی صدا»در این باره گفت: بعد از اتمام ثبت نام سری دوم مسابقه «جادوی صدا»، فایل های صوتی و تصویری دریافت شده به کارشناسان داوری سپرده خواهد شد تا برگزیدگان  مرحله نخست را برای  آزمون حضوری انتخاب کنند.

کارگردانی این مجموعه برعهده احمد حسین خانی است و امیر صدرایی برنامه ریز گروه تولید است .

مسابقه «جادوی صدا» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست  که سری دوم آن  در 20  قسمت 60 دقیقه ای، دربهار  96 از شبکه سه سیما پخش می شود.

سری نخست آن نیز در 28 قسمت 60 دقیقه ای از  23 فروردین تا اول خرداد ماه  95 پس از حدود یکسال پروسه تولید از شبکه سه سیما پخش شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها