اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168525517

در دیدار با هیات اقتصادی ایتالیایی - اسپانیایی مطرح شد

اصناف آماده سرمایه‌گذاری مشترک با برندهای معروف

کد: 13950804168525517

https://goo.gl/PrKRMO

، تهران , (اخبار رسمی): دنبال یک شریک خارجی قدرتمند هستیم تا در راستای رونق بخش تولید و تقویت عرضه در ایران با بنگاه های صنفی مشارکت داشته باشد.

اصناف آماده سرمایه‌گذاری مشترک با برندهای معروف

به گزارش اخباررسمی به نقل از اتاق اصناف ایران، علی فاضلی رئیس اتاق در دیدار با یک هیات اقتصادی ایتالیایی - اسپانیایی، استراتژی اتاق اصناف ایران را برای مشارکت با خارجی ها صرفا در حوزه ی سرمایه گذاری مشترک به منظور حمایت از تولید داخلی عنوان کرد و گفت: اتاق اصناف ایران به دنبال شریک خارجی است که به اتفاق بنگاه های صنفی در ایران سرمایه گذاری مشترکی را در راستای عرضه در داخل کشور آغاز کنند.

وی به حضور و سرمایه گذاری مشترک برخی از برندهای معروف دنیا با شرکت های تولیدی در ایران اشاره کرد و گفت: سیاست ما این است که به واسطه ی سرمایه گذاری و مشارکت خارجی ها به مبحث تولید در ایران رونق بدهیم و بر همین اساس از ورود و سرمایه گذاری مشترک با برندهای معروف دنیا استقبال می کنیم.

فاضلی در ادامه سهم اندک فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در نظام اقتصادی ایران را مورد اشاره قرار داد و ضمن یادآوری ظرفیت ها و جذابیت های موجود در بازار ایران، آمادگی  اتاق اصناف ایران را برای انجام سرمایه گذاری مشترک بنگاه های صنفی با خارجی ها به منظور تقویت تولید داخلی و عرضه در بازار اعلام کرد.

هیات اقتصادی ایتالیایی – اسپانیایی نیز در این دیدار برای همکاری با اتاق اصناف ایران اعلام آمادگی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]