اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168615464

بر اساس پیگیری مذاکرات هیات های عالی رتبه با کشورهای نیوزیلند، دانمارک، هلند، ایتالیا و ترکیه

تولید آب میوه با برند بین المللی کلید خورد

کد: 13950804168615464

https://goo.gl/ce24xO

، تهران , (اخبار رسمی): هیات های عالی رتبه از طرف شرکت صنایع شیرایران و کشورهای خارجی یاد شده بعد از بحث و تبادل نظر به جمع بندی رسیده و منجر به انعقاد تفاهم نامه گردید.

تولید آب میوه با برند بین المللی کلید خورد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) درباره مذاکرات بین المللی گفت: برای جذب سرمایه خارجی، فعالیت مشترک، تبادل فناوری و دانش محصولات نوین لبنی با کشورهای نیوزلند، دانمارک، هلند، ایتالیا و ترکیه طی دو ماه گذشته در ایران و این کشورها مذاکرات جدی و مفصلی داشته ایم.

محمدتقی وقوعی در ادامه افزود: هیات های عالی رتبه از طرف شرکت صنایع شیر ایران و کشورهای خارجی یاد شده بعد از بحث و تبادل نظر به جمع بندی رسیده و منجر به انعقاد تفاهم نامه شد.

وی با اشاره به روند مطلوب مذاکرات بیان داشت: مذاکرات به طور جدی در حال پیگیری، برای حصول نتیجه بوده و در این رابطه تولید آب میوه با یک برند بین المللی در شرکت پگاه آذربایجان غربی از اولویت های مذکرات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]