اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804169055039

نحوه صحیح معرفی اپلیکیشن ها به مخاطب

آیا بیلبورد برای تبلیغ اپلیکیشن مناسب است؟

کد: 13950804169055039

https://goo.gl/AJmJB7

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها بیلبوردهایی برای معرفی و تبلیغ اپلیکیشن‌های موبایل در خیابان‌ها شاهد هستیم اما شاید بیلبورد نخستین گزینه تبلیغات چشمی برای مشتریان باشد اما برای اپلیکیشن‌ها نیز مدیای تبلیغاتی مناسبی وجود دارد.

آیا بیلبود برای تبلیغ اپلیکیشن مناسب است؟

بسیاری از اپلیکیشن‌ها، مخصوصا بازی‌ها، یک جاذبه منحصر به فرد دارند که به بهترین شکل می‌تواند به وسیله ویدیو نمایش داده شود

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی صباسل، تبلیغات موبایلی برای نصب اپلیکیشن‌ها در تمام دنیا روشی مرسوم و شناخته شده است اما این روزها شاهد بیلبوردهایی برای معرفی و تبلیغ اپلیکیشن‌های موبایل در خیابان ها هستیم ؛ بیلبورد شاید اولین گزینه تبلیغات چشمی باشد که به ذهن می آید اما آیا برای اپلیکیشن‌ها هم مدیای مناسبی وجود دارد؟ در این گزارش خصوصیات بیلبورد تبلیغاتی و بایدهای معرفی اپلیکیشن برشمرده شده تا به پاسخ این پرسش برسیم.

هزینه و تارگتینگ
بر خلاف تصور، هزینه بیلیورد به ازای تعداد نمایش برای افراد، پایین است و همچنین می‌تواند با به دست آوردن اطلاعات جغرافیایی محل نصب بیلبورد تصور کلی از اینکه چه کسانی از جلوی آن عبور می‌کنند و آن را می‌بینند به دست آورد ولی در نهایت شما هزینه نمایش به افراد گذری و کسانی که تارگت شما نیستند را نیز می‌پردازید. سوال دیگری هم پیش می آید که آیا بیلبورد برای کسانی که هر روز از جلوی آن رد می‌شوند تکراری نمی‌شود؟ البته شاید هر دو وجه آن یعنی هم باعث ماندگار شدن و هم باعث تکراری شدن تصویر بیلبورد شود تا بیننده به صورت خودکار آن را نادیده بگیرد. همه چیز به ماهیت برند یا کالایی که تبلیغ می‌کنید و البته تصویر و خلاقیت به کار رفته در بیلبورد را هم نمی توان فراموش کرد.

ردیابی
مشخص شدن افرادی که از وب‌سایت یا اپلیکیشن شما را نصب می‌کنند، کار راحتی نیست زیرا نمی توان برآورد کرد که آیا این افراد با دیدن بیلبورد آمده اند یا در ابرکانال های تبلیغاتی دیگر جذب محیط کسب و کار شما شده اند؛ بعضی کسب و کارها آزمون های پیچیده‌ خوبی انجام می‌دهند که به آنها اطلاعات مناسب و نکته‌ داری درباره اثربخشی کمپین‌های محیطی‌شان می‌دهد، اما این آزمون‌ها خارج از توان مالی بسیاری شرکت هاست.

نکته دیگری که در رابطه با بیلبورد وجود دارد این است که پیام باید بسیار سریع منتقل شود؛ بسیاری در صنعت تبلیغات محیطی 6 ثانیه را به عنوان زمانی کسی به بیلبوردتان نگاه می‌کند، در نظر می‌گیرند و پیشنهاد می‌کنند که بیشتر از 6 کلمه استفاده نکنید.این درحالی است که توضیح در 6کلمه برای بسیاری از کسب و کارهای الکترونیک ناممکن است.
آب و هوا یا مخرب‌ها می‌توانند کمپین شما را از کار بیندازند اگر شما بیلبوردتان را رصد نمی‌کنید، می‌تواند صدمه ببیند، دزدیده شود یا به صورتی که پیام شما را غیر قابل خواندن کند؛ بعضی شرکت‌های تهیه و نصب بیلبورد، اقدامات احتیاطی را درباره رصد کردن و رفع و رحوع این مسائل انجام می‌دهند تا تغییری در آنها روی ندهد.

توصیه‌ها برای تبلیغ اپلیکیشن
به عنوان یک قاعده کلی، تبلیغات محیطی برای توسعه دهندگان اپلیکیشن، آخرین برنامه است. بسیاری از اپلیکیشن‌ها اسیر جبر جغرافیا نیستند، حداقل به اندازه که یک خرده فروش یا رستوران که منطقه جغرافیایی در کسب و کارش یک عامل تعیین کننده است.

شبکه اجتماعی درون اپلیکیشن
به کاربرانتان اجازه دهید تا تجربیاتشان را در استفاده از کالا یا برند شما با دیگران به اشتراک بگذارند و تا می‌توانید این مسیر را ساده کنید. کاربران وفادار بهترین سفیران شما هستند. این موضوع آنقدر اهمیت دارد که اگر اپلیکیشن شما چنین قابلیتی ندارد، قبل از انتشار یا بازاریابی وسیع، در طراحی آن تجدید نظر کنید.

اعلام رسانه ای
وسایل ارتباطی زیادی وجود دارند که به اپلیکیشن‌های موبایل مربوط هستند، استارتاپ‌های تکنولوژی، بازی‌ها، محصولات تولیدی، رسانه‌های اجتماعی و زمینه‌های دیگر مربوط به توسعه اپلیکیشن. بگذارید همه این افراد بدانند شما در حال ساخت چه چیزی هستید و چرا مخاطبان آنها به آن علاقمند خواهند شد.

تبلیغات موبایلی
بهترین روش برای جذب مخاطب برای اپلیکیشن شماست. شما دقیقا مخاطبان خود را هدف می‌گیرید و پیام خود را به کاربران بالقوه می‌رسانید. در این نوع تبلیغات شما پولی بابت افراد گذری همانند آنچه در مورد بیلبورد اتفاق می افتد، پرداخت نمی کنید و دقیقا مشخص است که هر کاربر از چه کانال تبلیغاتی به شما رسیده است. بدین ترتیب می توانید کانال های پرطرفدار را تقویت کنید.

تبلیغات ویدیویی آنلاین/تلویزیونی
بسیاری از اپلیکیشن‌ها، مخصوصا بازی‌ها، یک جاذبه منحصر به فرد دارند که به بهترین شکل می‌تواند به وسیله ویدیو نمایش داده شود. اگر اپلیکیشن‌ شما در فیلم عالی اما در عکس متوسط به نظر می رسد، پس تبلیغات سنتی تلویزیونی یا تبلیغات بر روی شبکه‌های پخش ویدیوی آنلاین، مانند یوتیوب و نمایش ویدئو داخل اپلیکیشن های موبایل را در نظر بگیرید.

خلاقیت در ترکیب موارد فوق می تواند منجر به یک کمپین بازاریابی موفق برای اپلیکیشن شما شود. آنچه در ادامه می آید را هم فراموش نکنید:

آزمایش/ مطالعه بازار
مطمئن شوید چیزی که عرضه می‌کنید همانی است که مردم تمایل به خرید آن دارند. در این صورت به بودجه تبلیغات و بازاریابی کمتری نیاز دارید.

تعامل اجتماعی
افرادی که در توسعه اپلیکیشن همراه شما بوده اند را در ادامه راه نیز درگیر نگه دارید و از فیدبک های آنان استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | مسابقه و فراخوان