اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950806170540005

14آبان بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات آغاز می‌شود

نخستین حضور اخباررسمی در دورهمی رسانه‌های ایران

کد: 13950806170540005

https://goo.gl/Nq0BQV

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی به عنوان نخستین نیوزوایر بین المللی ایران، برای نخستین بار در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ایران که گردهمایی بزرگ مطبوعات ایران است، حضور خواهد داشت.

نخستین حضور اخباررسمی در دورهمی رسانه‌های ایران
اخبار رسمی در نمایشگاه

به گزارش روابط عمومی اخباررسمی، بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از جمعه 14 آبان 95 کلید می‌خورد و اخباررسمی نخستین حضور خود را در این نمایشگاه  یک هفته ای را تجربه می‌کند.

در این دوره از نمایشگاه مطبوعات بیش از 800 رسانه حضور دارند که تاکنون برای برگزاری حدود 200 نشست در ایام برگزاری نمایشگاه مطبوعات، اعلام آمادگی کرده‌اند.

اخباررسمی طی مدت برگزاری این نمایشگاه اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی در ارتباط با نقش اطلاع‌رسانی و خبرسازی شرکت‌های بخش‌خصوصی در راستای حرکت به سوی اقتصادمقاومتی را با حضور کارشناسان این حوزه برگزار می کند.

با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی، خبرسازی شرکت‌ها برای نمایش فعالیت‌های خود با همین‌محور، رنگ و بوی جدی باید به خود بگیرد که اخباررسمی به عنوان نخستین نیوزوایر ایرانی، درصدد ایجاد و تقویت این فضا برای شرکت های خصوصی است تا خبرسازی رسمی شرکت‌ها برای اقتصادمقاومتی نسبت به گذشته با تعداد بیشتری تولید شود.

بر اساس این گزارش، دیگر موضوعاتی نظیر اقتصاد در رسانه، مشکلات روابط عمومی ها و خبرسازی، نقش اطلاع رسانی صحیح شرکت ها از دیگر مواردی است که کارگاه تخصصی آن در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات توسط اخباررسمی برگزار خواهد شد.

همچنین دیگر برنامه هایی نظیر  مسابقه  عکاسی اینستاگرامی با هشتگ  #خبرسازشو  که خبرنگاران در رویدادهای گذشته اخبار رسمی  با آن آشنایی پیدا کرده اند در طول مدت برگزار این نمایشگاه اجرا خواهد شد.

بر اساس این گزارش،  اخبار رسمی برای رسانه ها و خبرنگاران امکانات و جوایز متنوعی را به صورت روزانه در حین برگزاری این رویداد سالانه در نظر گرفته است.

بر  این پایه، برای این دوره از نمایشگاه مطبوعات، دست کم 16موسسه مطبوعاتی، 22 خبرگزاری، 85 روزنامه، 87 هفته نامه، 45 دوهفته نامه، 145 ماهنامه، 30 دوماهنامه، 57 فصلنامه، 7 فصلنامه، 125پایگاه خبری با درخواست 14هزار متر مربع برای حضور در نمایشگاه امسال ثبت نام کردند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از چهاردهم تا بیست و یکم آبان ماه 1395 همه روزه از ساعت 9 صبح تا 8 شب در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در تهران آماده میزبانی از علاقه مندان به رسانه‌هاست و اخبار رسمی در طبقه دوم شبستان مصلا پذیرای میهمانان خود است.

اخبار رسمی از همکاران رسانه ای و روابط عمومی ها و علاقمندان به حوزه خیر برای حضور در جمع همکاران اخیار رسمی دعوت کرده تا از نزدیک در این رویداد دیداری حضوری با مسئولان این مجموعه داشته باشند و از برنامه های جنبی این مجموعه بهره بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]