اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808170965517

ادغام اتحادیه‌ها بهترین راهکار نوسازی صنوف

کد: 13950808170965517

https://goo.gl/14SEjP

، تهران , (اخبار رسمی): بخش اعظم اتحادیه های صنفی کشور نیاز به بازنگری و نوسازی دارند و ادغام بهترین راهکار در این زمینه است.

ادغام اتحادیه‌ها بهترین راهکار نوسازی صنوف

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علیرضا راسی عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران درخصوص ادغام صنوف همگن با یکدیگر گفت: مصوبه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی مبنی بر ادغام اتحادیه های همگن در دستور کار اتاق اصناف ایران قرار گرفته و در بسیاری از شهرستان ها نیز اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: ادغام اتحادیه های صنفی مشابه و همگن، دارای کمتر از 300 عضو و همچنین توان مالی اندک از شرایطی است که هیات عالی نظارت مصوب کرده و لازم الاجراست.

راسی با بیان اینکه ادغام سبب تقویت و پیشرفت امور اتحادیه های صنفی می شود، گفت: ادغام اتحادیه های صنفی در شهرستان های کشور اجرایی شده و در تهران نیز در حال بررسی و کارشناسی رسته های صنفی هستیم تا به صورت مطلوب اجرا شود.

وی افزود: اتحادیه‌های صنفی نیاز به نوسازی و پیشرفت دارند مثلا در حوزه خودرو چندین اتحادیه داریم از جمله صافکاری و نقاشی، آهنگری، رنگرزی، تشک دوزان صندلی و تودوزی، اتوسرویس، فروشندگان لاستیک و روغن و پنچرگیری ، لوازم یدکی و تعمیرکاران خودرو که وجود این اتحادیه ها به صورت جداگانه، باعث بالا رفتن هزینه ها و اتلاف وقت خواهد شد اما تجمیع آنها سبب افزایش توان اتحادیه ها و عملکرد بهتر این واحدها می شود.

وی افزود: قطعًا با شکل گرفتن ادغام، منافع عده‌ای به خطر می‌افتد و برخی ها از صندلی ریاست کنارخواهند رفت که این مساله شاید برای بعضی ها خوشایند نباشد و ساز مخالف بزنند که لازم است این مسایل و دیدگاه ها حل و فصل شود.

راسی با بیان اینکه اتاق اصناف برای بالا بردن توان اتحادیه ها و پیشرفت آنها، برنامه ادغام را با قوت ادامه خواهد داد ، گفت: اتاق های اصناف با اولویت بندی ، برنامه ادغام اتحادیه ها را به پیش خواهند برد و برای پیشرفت واحدهای صنفی گام خواهند برداشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]