اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809171876119

عرضه پلتفرمی جدید برای جستجوی دستگاه‌های متصل به اینترنت

گوگل برای اینترنت، Reposify برای اینترنت اشیاء

کد: 13950809171876119

https://goo.gl/FkT1AW

، تهران , (اخبار رسمی): پلتفرم Reposify، امکان به‌دست آوردن اطلاعات دستگاه‌های متصل به اینترنت سراسر دنیا از یک موتور جستجو مانند گوگل را در اختیار دولت‌ها و مؤسسات قرار می‌دهد.

شرکت Reposify، پلتفرمی را به‌منظور جستجو تمام دستگاه‌های متصل به اینترنت به بازار عرضه کرد

رئیس FBI اعتراف کرد که روی دوربین وب کم خود چسب میزند. ماه گذشته نیز، روزنامه‌نگاران متوجه شدند که مارک زاکربرگ نیز بر روی وب کم و میکروفون خود چسب چسبانده است

به گزارش اخباررسمی به نقل از آی‌اوتی‌تی، شرکت سنجش سایبری Reposify، پلتفرمی به‌منظور جستجوی تمام دستگاه‌های متصل به اینترنت را به بازار عرضه کرد.

این پلتفرم، امکاناتی را در اختیار دولت‌ و مؤسسات قرار می‌دهد تا از طریق یک موتور جستجو مانند گوگل، اطلاعاتی در رابطه با دستگاه‌های متصل به اینترنت سراسر دنیا را به دست آورد ؛ موتور این جستجوگر مجهز به یک API (رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار) بوده که به توسعه‌دهندگان این فرصت را می‌دهد تا بر اساس دیدگاه‌های Reposify محصولات خود را تولید کنند.

طبق پیش‌بینی‌های گارتنر، در سال 2016، 6٫4 میلیارد دستگاه متصل مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت که این میزان تا سال 2020 به 20 میلیارد دستگاه، خواهد رسید.
یارون تال، مؤسس و مدیرعامل شرکت Reposify گفت: تحول تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت تنها به کامپیوترها محدود نمی شود بلکه امروز دوربین های فیلم برداری، خودرو و ... نیز از اینترنت تبعیت می کنند بنابراین این شرکت با تمرکز بر هدف سازمانی خود در صدد است تا این امکان را در اختیار امنیت سایبری و شرکت‌های هوش تجاری (BI) قرار دهد.

تیم Reposify، کلاستر مقیاس‌پذیری ساخته است که بی‌وقفه در حال یافتن دستگاه‌های جدید متصل به اینترنت همگانی است. Reposify نوع هر یک از دستگاه‌ها را به‌عنوان‌مثال روتر، وب کم یا دستگاه صنعتی مانند سنسور ساختمان‌های هوشمند، را تعیین می‌کند ضمن آنکه این پلتفرم ارتباط دستگاه مادر با سایر دستگاه‌ها و افراد را پیدا کرده و سپس تکنولوژی موجود در هر یک از آن‌ها را از قبیل پایگاه داده قابل‌دسترس، وب سرور یا سیستم‌عامل، تشخیص می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]