اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172235517

نایب رییس اتحادیه صنف:

تابلو آرایشگاه های زنانه متحدالشکل شد

کد: 13950809172235517

https://goo.gl/EIzrOk

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس اتحادیه صنف آرایشگران زنانه تهران از متحدالشکل شدن واحدهای صنفی این اتحادیه در سطح پایتخت خبر داد.

تابلو آرایشگاه های زنانه متحدالشکل شد

 به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، شهربانو عابدی نائب رئیس اتحادیه صنف آرایشگران زنانه تهران گفت: متحدالشکل شدن تابلوهای این صنف در راستای شناساندن سالن های مجاز به عموم بانوان است.

وی گفت: ساماندهی تابلوها و درج نکردن تصاویر نامتعارف از دیگر اهداف این طرح است که در زمینه ساماندهی واحدهای صنفی مجاز در دستور کار قرار گرفت.

عابدی گفت: همه واحدهای صنفی زنانه باید از این تابلو استفاده کنند و فقط شماره پروانه و کد شناسایی واحدها در این تابلوها متفاوت است.

نایب رییس اتحادیه صنف آرایشگران زنانه تهران افزود: در حال حاضر واحدهای صنفی برای نصب تابلوهای یکسان همکاری های لازم را انجام می دهند و در این راستا از نخستین تابلوی متحدالشکل این اتحادیه در شرق تهران بهره برداری شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]