اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172296232

کافه بازار معرفی کرد

بهترین و کاملترین اپلیکیشن برای پیدا کردن خانه

کد: 13950809172296232

https://goo.gl/Yoi48Z

، تهران , (اخبار رسمی): جستجو برای یافتن یک خانه جدید امری وقت‌گیر و استرس‌زاست اما با گسترش فضای مجازی و همه‌گیر شدن آن، بازار املاک کشور نیز از این قضیه مستثنا نبوده و راه خود را به فضای فناوری اطلاعات باز کرده است.

به گزارش اخباررسمی به نقل از  iHome.ir «جامع ترین وب‌سایت املاک کشور»، خرید خانه، در واقع بزرگترین و مهمترین سرمایه‌گذاری مالی در زندگی هر فردی محسوب می‌شود که این انتخاب باید بسیار آگاهانه و صحیح انجام شود.

سال‌هاست که مردم برای خرید یا اجاره خانه تنها با پیش گرفتن چند راه قدیمی به مصاف بازار خرید و فروش مسکن می روند که ابتدا مراجعه مستقیم به بنگاه و سپس جست‌وجو در صفحه نیازمندی‌های روزنامه‌ها به عنوان مرجع خرید و فروش افراد قرار می گیرد اما مشکل اصلی این شیوه خانه‌یابی آن است که مشتریان هیچ تصور ذهنی از ملک مورد نظر ندارند و کل متن آگهی نیز به چند کلمه متراژ، تعداد اتاق خواب، موقعیت، امکانات و شاید هم قیمت خلاصه می‌شود که شاید دست آخر وقتی با کلی امید و آرزو به محل ملک مورد نظر می‌روند، ملکی را پیش روی خود می بینند با تصورات ذهنی که از آن برای خود ترسیم کرده‌اند، تفاوت های فاحشی را داشته باشد.

اخباری بازار مسکن در دوران رکود این بازار چندان امیدوارکننده نیست، اما شاید به‌توان بخش مهمی از این رکود را به شیوه منسوخ عرضه مسکن در کشور ربط داد زیرا بازاریابی مسکن همانند شیوه‌ سنتی متعلق به 50-40 سال پیش است.

تا چند سال اخیر، برای پرداخت یک قبض در صف های طولانی بانک باید انتظار می کشیدیم یا برای خرید یک گوشی موبایل فواصل زیادی را تا بازارموبایل باید طی می کردیم اما آن روزها هیچ تصوری نبود که می توان روزی با خیال آسوده تمام این کارها را از خانه یا محل کار، تنها با کمک اینترنت انجام داد.

با فراگیر شدن فضای مجازی، امروز مردم حتی مواد غذایی خود را هم از طریق اینترنت سفارش می‌دهند پس اگر روزی بشنوید که حتی «خانه» را هم می‌توان از همین فضا خریداری یا اجاره کرد، باور آن نباید چندان دور از ذهن باشد.

نظیر چنین اتفاقی طی سال‌های گذشته در کشورهای پیشرفته و درحال توسعه تجربه شده است و دیگر آگهی ملک در روزنامه‌ها و مراجعه حضوری به آژانس‌های املاک منسوخ شده است.

نتایج مطالعات نشان می‌دهد، برای فایل‌های املاکی که دارای تصاویر با کیفیت هستند، شانس تماس مشتری 400 درصد افزایش یافته که این رقم برای املاکی که دارای تصاویر ویدیویی هستند نیز با رشد 800 درصد افزایش رو به رو بوده است.

مهمترین مزیت این شیوه نسبت به شیوه‌های قدیمی فروش و اجاره ملک این است که مشتری با دیدن تصاویر کامل و گویا، ملک مورد نظر خود را انتخاب کرده و فقط در صورتی به بنگاه می‌رود که قصد معامله ملک را داشته باشد.

از این رو شاید وجود چنین فضای اینترنتی خرید و فروش مسکن نیز در ایران یک نوع نیاز باشد، اما نگران نباشید چراکه قصد داریم کامل‌ترین و جامع‌تری اپلیکیشن «خانه‌یاب» در ایران را به شما معرفی کنیم که تمامی این خدمات را به شما ارائه می‌کند. پس برای مشاهده امکانات فوق‌العاده این اپلیکیشن ما را همراهی کنید.

معرفی ihome.ir بهترین اپلیکیشن خانه‌یاب

اپلیکیشن iHome.ir راه حل خوبی برای افرادی است که به دنبال اجاره یا خرید خانه هستند اما وقت گشتن و سر زدن به آژانس‌های مسکن را ندارند. با این اپلیکیشن به سادگی می‌توان در هر موقعیت مکانی و زمانی به دنبال ملک مورد نظر خود گشت و مشخصات و ویژگی‌ها تک تک آنها را بررسی کرد.

همچنین اگر قصد فروش یا اجاره ملک مسکونی یا تجاری و اداری خود را دارید این اپلیکیشن برای شما این امکان را فراهم می کند تا به رایگان و بدون واسطه آگهی خود را ثبت کنید و آن را به دست هزاران کاربری که به دنبال ملک‌ شما هستند برسانید.

با ورود به این اپلیکیشن، دو گزینه برای جستجو ملک یا اضافه کردن ملکی جدید به بانک اطلاعات سایت پیش رو شما قرار می‌گیرد. اگرچه کاربران بدون ثبت نام کردن در برنامه هم قادر به استفاده از آن هستند اما پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده کامل از تمامی بخش‌ها و مدیریت جستجوهای خود حتما در آن ثبت نام کنید.

همانطور که گفتیم iHome.ir تنها مختص افرادی که به دنبال خرید ملک هستند، نیست ؛ بلکه افرادی که قصد فروش خانه را دارند نیز می‌توانند به سادگی و بدون واسطه ملک خود را برای فروش یا اجاره آگهی کنند. با انتخاب گزینه «ملک اضافه کنید» این امکان را خواهید داشت تا مشخصات ملک از قبیل نوع کاربری، امکانات، متراژ، منطقه و قیمت مورد نظرتان را در برنامه وارد نمایید تا اگر کسی آن را مناسب دید با شما تماس حاصل کند.

بخش جستجوی املاک کاربردی‌ترین بخش iHome.ir است که روزانه افرادی زیادی برای جستجو خانه یا ملک مورد نظرشان به آن سر می‌زنند. فرقی نمی‌کند در کدام شهر ایران به دنبال خانه هستید، iHome.ir فقط مختص شهر تهران نیست و آگهی املاک تمام استان‌ها و شهرستان‌های کشور ایران را پوشش می‌دهد.

در این قسمت ابتدا باید تعیین کرد که به دنبال خرید ملک هستید یا اجاره آن و سپس باید نوع ملک را مشخص کرد و گفت در کدام منطقه‌، با چه متراژ، چند خواب و با چه میزان بودجه خواهان خرید یا اجاره یک مسکن هستید. 

iHome.ir در بانک اطلاعات خود به دنبال پیشنهادهای مناسب می‌گردد تا این پیشنهادات را به شما ارائه کند، از آنجا که ممکن است جستجو در لیست بلند بالای نتایج کمی سخت باشد این امکان به شما داده شده تا نتایج را بر اساس قیمت، تعداد خواب‌ها و تاریخ درج آگهی مرتب کنید.

با انتخاب هر مورد جزئیات کامل آن مثل آدرس، امکانات و اطلاعات تماس مالک به شما داده می‌شود تا اگر نظرتان را جلب کرد فورا با او تماس بگیرد علاوه بر این می‌توانید هر یک از املاک پیشنهاد را علامت گذاری کرده یا در جستجو خود این مورد را ذخیره کنید تا در آینده امکان مرور دوباره آنها را داشته باشید.

در منو سمت راست برنامه بخش تنظیمات، سابقه جستجوها، املاک آگهی شده، ویرایش اطلاعات تماس و مواردی از این قبیل قرار داده شده است تا مدیریت کارها راحت‌تر شود.

مهمترین و متمایزترین ویژگی اپلیکیشن و خدمات ihome.ir این است که برخلاف سایر سایت‌هایی که به صورت آنلاین کار تبلیغات و فروش ملک انجام می‌دهند، کلیه فایل‌های قرارگرفته روی سایت و اپلیکیشن آی‌هوم به دلیل عبور از مراحل کیفی مختلف، کاملا واقعی هستند و ثبت تصاویر واقعی از فایل‌ها توسط عکاسان حرفه‌ای این وبسایت نیز تایید کننده این مساله است. وبسایت ihome.ir به کاربران خود اطمینان کامل می‌دهد که هیچ فایل غیرواقعی روی سایت و اپلیکیشن قرار نمی‌گیرد و درصورت مشاهده هرگونه مغایرت،فایل موردنظر بلافاصله از روی سایت پاک خواهد شد.

از مهمترین ویژگی‌های شاخص اپلیکیشن ihome.ir می توان به مواردی از قبیل رایگان بودن آن، قابلیت تعریف املاک برای فروش به‌صورت رایگان، محیط جذاب و کاربرپسند، رابط کاربری هوشمندانه، دارای فیلتر‌های مختلف جهت جستجوی بهینه، دسته‌بندی‌های دقیق به تفکیک شهر و منطقه و …،  نمایش تصاویر با کیفیت از املاک،دارای بخش علاقه‌مندی‌ها جهت ذخیره موردهای دلخواه و نمایش موقعیت ملک روی نقشه اشاره کرد.

اپلیکیشن iHome.ir فعلا برای کاربران اندروید در دسترس است اما به زودی نسخه iOS آن نیز منتشر می‎‌شود.

در ویدئو ارائه شده نیز می توان نحوه استفاده از آن را مشاهده کرد. همین حالا می‌توانید اپلیکیشن ihome.ir را از لینک‌های زیر به صورت رایگان دانلود و نصب کرده، روی مبل لم بدهید و دنبال خانه دلخواهتان بگردید؛ با ihome.ir تنها چند کلیک تا خانه‌دار شدن فاصله دارید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ihome.ir

ihome.ir به عنوان جامع ترین وبسایت املاک ایران تنها یک وبسایت معرفی املاک نیست. شما در این وبسایت می توانید علاوه بر یافتن ملکی که کاملا مطابق معیارهای مورد نظر شماست، اطلاعات جامعی نسبت به موقعیت ملک مورد نظر، معابر و سرویس های حمل و نقل عمومی در محدوده این ملک و همچنین جاذبه های دیدنی در محله مورد علاقه تان، به دست بیاورید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه