اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172455039

پنج نکته مهم در استفاده صنعت FMCG از دنیای دیجیتال

کد: 13950809172455039

https://goo.gl/U3V7m1

، تهران , (اخبار رسمی): صاحبان برندهای FMCG، به شکل معمول و سنتی با استفاده از تبلیغات گستره تلویزیونی، مشتری را به استفاده از محصولاتشان ترغیب می‌کنند اما دنیای دیجیتال، به وسیله کانال و پلتفرم‌های مختلف خصوصا با استفاده از شبکه‌های مجازی بر روی موبایل، ارتباطی پایدار و شخصی را بین صاحب برند و مصرف کننده ایجاد کرده است.

پنج نکته مهم در استفاده صنعت FMCG از دنیای دیجیتال

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی صباسل، با پیشرفت فضای مجازی و همگانی شدن دنیای دیجیتال، صاحبان برند می توانند با مصرف کننده‌ها ارتباط مستقیم، مستمر و دو طرفه داشته باشند.

ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان
صاحبان برندهای FMCG، به شکل معمول و سنتی با استفاده از تبلیغات گستره تلویزیونی، مشتری را به استفاده از محصولاتشان ترغیب می‌کنند اما دنیای دیجیتال، به وسیله کانال و پلتفرم های مختلف خصوصا با استفاده از شبکه های مجازی بر روی موبایل، ارتباطی پایدار و شخصی بین صاحب برند و مصرف کننده ساخته و اهداف تجاری وی را محقق می‌سازد.

خرده فروشی را در برنامه های فروش سهیم کنید
با استفاده از سیستم‌های فروش و پلتفرم‌های موبایل و بازاریابی، فرصت‌هایی برای ارتباط فروشنده و خریدار خرده‌فروشی فراهم شده است. تخفیف‌ها و پیشنهادها، خصوصا آنها که محدودیت زمانی دارند، ایده هایی در زمینه مدل های تحویل بر اساس مشتری یا امکان برگشت کالا از مواردی هستند که می‌توان با استفاده از روش‌های دیجیتال به شکل رقابتی توسعه داد.

با مطالعه ترجیح‌های مشتری و رفتار او در هنگام خرید، اطلاعات کسب کنید
کاری کنید تا مشتری دائما در فضاهای دیجیتال شما حضور داشته باشد. این حضور اطلاعات ذی‌قیمتی در مورد سلیقه مشتری و رفتار وی در خرید به شما می‌دهد که در بهبود محصول، توسعه مستمر تجربه مشتری و در مذاکرات تجاری با خرده‌فروش‌ها، به کار می آیند.

بازخورد، تحقیقات و توسعه
دنیای دیجیتال به شما امکان یک ارتباط دو سویه مستمر می‌دهد که به روش های سریع و ارزان با ذائقه مشتری آشنا می‌شوید و می‌توانید تحقیات بازار را به شیوه موثرتر و به‌روزتری انجام دهیم.

ایجاد تجربه‌های به هم مرتبط شده‌ی مشتری
زمان و ظرفیت ذهنی مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای محدود می‌شود، پس برندها نیاز دارند ویژگی منحصر به فرد خود را به دست بیاورند تا در زندگی مردم نقش داشته باشند. پیشنهاد‌هایی را ایجاد کنند که از تاثیر ماهوی محصول وسیع‌تر هستند و از طریق طیفی از ارتباط‌های فردی توزیع می‌شود. باید رفتارهای مشتری را شناسایی کرد و محصول خود در آن بگنجانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]