سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان:

کیانوش و سهراب در باشگاههای آسیا وزنه می زنند

کد: 13950810173235567

https://goo.gl/9RWB8S

، تهران , (اخبار رسمی): در خصوص استفاده از دو قهرمان المپیکی این تیم در جام باشگاههای آسیا اعلام شد که به طور حتم رستمی و مرادی دو طلایی تیم مان در المپیک 2016 ریو به مسابقات جام باشگاههای آسیا می روند.

کیانوش و سهراب در باشگاههای آسیا وزنه می زنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ علی جباری سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان در خصوص برگزاری جام باشگاههای وزنه برداری آسیا گفت: در سال81 بعنوان وزنه بردار در رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا به میزبانی تایلند وسرمربی گری سعید آذری شرکت داشتم. اگرهرساله قهرمانان باشگاهی در لیگ به رقابتهای جام باشگاههای آسیا اعزام شوند، لیگ اهمیت فراوانی پیدا می کند و تاثیر زیادی در پیشرفت وزنه برداری خواهد داشت.
وی ادامه داد: تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان از هر لحاظ آماده حضور در رقابتهای جام باشگاههای آسیاست. ازهفته های قبل اردوی تدارکاتی خود را آغاز کرده بودیم که به طور حتم این اردوهای آماده سازی برای هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری نیز ادامه دارد.
جباری در خصوص استارت جام باشگاههای آسیا توسط علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری بنیانگذار جام باشگاههای آسیا بود. امیدواریم جام باشگاههای وزنه برداری جهان هم با تدابیر وی، مانند سایر رشته های پرطرفدار جهان کار خود را آغاز کند.
جباری در خصوص استفاده از کیانوش رستمی و سهراب مرادی دو قهرمان بازی های المپیک در جام باشگاههای آسیا گفت: به طور حتم با دو طلایی خود در المپیک 2016 ریو به مسابقات باشگاههای آسیا خواهیم رفت تا آنها ما را برای حضور پرقدرت در جام باشگاههای آسیا کمک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش