اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173664923

همزمان با تولد 15 سالگی پارمیس ارائه می‌شود

تخفیف استثنایی برای خرید نرم‌افزار حسابداری

کد: 13950810173664923

https://goo.gl/2wa5oh

، تهران , (اخبار رسمی): تخفیف خرید یا ارتقاء نرم افزار حسابداری پارمیس از 10 تا 15 آبان ماه به مناسبت پانزدهمین سالگرد تولد این نرم افزار ارائه می شود.

تولد 15 سالگی پارمیس مبارک

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، این شرکت با ورود به پانزدهمین سالروز تولد و به همین مناسبت تخفیف‌های استثنایی  برای خرید یا ارتقاء نرم افزار حسابداری پارمیس ارائه می دهد.

بر اساس این گزارش، فناوری اطلاعات پارمیس به مناسبت سالروز تولد نرم افزار حسابداری پارمیس، تخفیف خرید نرم افزار حسابداری پارمیس تا سقف 25 درصد و تخفیف تمدید پشتیبانی یا ارتقای نرم افزار را تا سقف 30 درصد برای مدت محدودی ارائه می دهد.

 مهلت برخورداری از تخفیف خرید یا ارتقاء نرم افزار حسابداری پارمیس 10 تا 15 آبان ماه اعلام شده است. 

روش برخورداری از این شرایط ویژه هم بدین صورت است که برای اطلاعات بیشتر درباره نرم افزارهای حسابداری مناسب کسب و کار، با شماره 02187758 تماس گرفته و از این تخفیف  بهره مند خواهید شد.

 جهت مشاهده امکانات هم  وبسایت پارمیس اطلاعات بیشتری را ارائه می کند.

گفتنی است  این مجموعه با پیشینه و تجربیات گذشته در راستای توسعه فعالیت‌های تخصصی حوزه حسابداری، از آبان سال 1380 تاکنون با پشتوانه و حمایت مشتریان خود توانسته با پشتکار و اراده روزافزون به فعالیت خود ادامه دهد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار‌های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف