اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811173976312

در راستای ارتقاء سطح مشتری مداری

وب‌سایت اینترنتی شرکت توسعه تجارت صما رونمایی شد

کد: 13950811173976312

https://goo.gl/8bzlGm

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل توسعه تجارت صما گفت: سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از ابتدای مهرسال جاری در دسترس مشتریان قرار گرفت.

وبسایت اینترنتی شرکت توسعه تجارت صما رونمایی شد

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی توسعه تجارت صما، وب‌سایت این شرکت، جهت فعالیت بیشتر در ارتباط موثر بین بازاریابان و صاحبان واحدهای تولیدی از اول مهرماه سال جاری، آغاز به کار و در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

در این وب‌سایت بخش‌های مدیریت پیشرفته قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل ارتباط و تعامل صاحبان مشاغل با بازاریابان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

علی محمدی مدیرعامل توسعه تجارت صما ضمن ابراز امیدواری از رونمایی این سایت گفت: سیاست راه اندازی این سایت، رفع خلاء موجود در ارتباط بین بنگاه‌ها، کارخانه، معادن و واحدهای تولیدی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت هاست و امیدواریم این خدمت جدید باعث رضایتمندی هر چه بیشتر بازاریابان و صاحبان مشاغل شود .

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال ارتباط  موثرتر بازاریابان داخلی با خارجی هستیم.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت توسعه تجارت صما  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز توسعه تجارت صما - والستی

ما شما را بر اساس توانمندی ها، ارتباطات ،تجربیات، موقعیت مکانی و... به شرکت ها و کارخانجات ارتباط می دهیم . چه شغل ثابت دارید یا به صورت آزاد فعالیت می کنید ، می توانید به عنوان نماینده فروش چندین شرکت و کارخانه فعالیت کنید. پس از عضویت , شرکت ها به پروفایل کاربری شما دسترسی خواهند داشت . والستی , همواره به عنوان یار آموزشی در کنار شما خواهد بود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان