اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812174965464

پرورش مرغ "سایز" دارای توجیه اقتصادی است

کد: 13950812174965464

https://goo.gl/zQiKby

، تهران , (اخبار رسمی): پرورش مرغ سایز دارای توجیه اقتصادی است، چراکه در این روند، مرغ در سن حداکثر 42 روزه کشتار می‌شود و در نهایت منجر به افزایش تولید گوشت در واحد سطح و بهبود تبدیل غذایی می‌شود.

پرورش مرغ "سایز" دارای توجیه اقتصادی است

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی، علیرضا رفیعی‌پور مدیرکل دامپزشکی خراسان‌ جنوبی با اشاره به تولید مرغ سایز در استان افزود: در تولید این مرغ تسهیل در بسته‌بندی و امکان بهره‌وری بهتر از مرغ در مراکز عرضه و رستوران‌ها فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در پرورش مرغ با سن پایین‌تر کیفیت گوشت مطلوب‌تر بوده و باعث رضایت بیشتر در مصرف کننده ‌خواهد بود، تصریح کرد: در هنگام افزایش وزن مرغ، لاشه‌های بیش از دو کیلوگرم میزان چربی مرغ و چربی‌های محوطه شکمی افزایش می‌یابد و مصرف کننده برای خرید چربی بطنی که مصرف خوراکی نداشته  و دورریز است، هزینه پرداخت می‌کند.

مدیرکل دامپزشکی استان یادآور شد: تولید مرغ سایز با وزن استاندارد یکی از آیتم‌های بسیار مهم در صادرات بوده و باعث بازارپسندی محصول می‌شود.

رفیعی‌پورخاطرنشان کرد: همکاری تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و تشکل‌های تولیدی و فرهنگ‌سازی در مصرف کنندگان و ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای به ثمررسیدن این طرح انکارناپذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]