اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175325517

رئیس اتحادیه چینی، بلور و لوستر تاکید کرد

واگذاری برخورد باقاچاق کالا به اصناف و کاهش تنش‌ها

کد: 13950812175325517

https://goo.gl/UypiZc

، تهران , (اخبار رسمی): رییس اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان بلور، چینی و لوستر گفت: با واگذاری طرح برخورد با قاچاق کالا در سطح عرضه به اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی، تنش ها به حداقل ممکن می رسد و از بی عدالتی اجتماعی جلوگیری می شود.

واگذاری برخورد باقاچاق کالا به اصناف و کاهش تنش‌ها

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق اصناف ایران، احمد رحمانی رئیس اتحادیه چینی، بلور و لوستر از اقدام دولت در واگذاری طرح برخورد با قاچاق کالا به بازرسان اتاق های اصناف تقدیر کرد و گفت: با واگذاری این طرح به اتحادیه ها، تصمیمات و اقدامات، منطقی تر و تخصصی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی نسبت به امور صنفی اشراف و آگاهی بیشتری دارند، در خصوص گشت های بازرسی از واحدهای صنفی این اتحادیه گفت: در چند روز گذشته به دور از هر گونه تنش و در نهایت آرامش واحدهای صنفی بلور، چینی و لوستر فروش در شوش توسط بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه مورد بازرسی قرار گرفت .

رئیس اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان بلور، چینی و لوستر در خصوص آمار تقریبی حجم قاچاق بلور، چینی و لوستر گفت: قاچاق در صنف ما توجیه ندارد به این دلیل که کالاهای موجود در صنف ما حجیم و وزن بالایی دارد.

وی ادامه داد: قاچاق یک کالا باید توجیه اقتصادی و سود کلان در برداشته باشد که کالاهای صنف چینی و بلور به دلیل وزن و قیمت توجیه چندانی برای قاچاق ندارند.

رحمانی همچنین خواستار نظارت و کنترل بیشتر بر روی مبانی ورودی کالاها شد و تصریح کرد: کشور ما مبادی ورودی بسیاری برای واردات دارد که باید نظارت بیشتری روی مبادی ورودی مرزنشین و مبادی استقرار گمرکات صورت گیرد ضمن آنکه گمرکات کشور باید به تجهیزات و سیستم های نوین و دانش روز مجهز شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ