اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950814175860005

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در غرفه اخباررسمی

نیازمند حمایت رسانه ها از بخش خصوصی هستیم

کد: 13950814175860005

https://goo.gl/EF2b8d

، تهران , (اخبار رسمی): نیازمند تقویت پل ارتباطی ایجاد شده توسط اخباررسمی بین بخش خصوصی با رسانه های خارجی و داخلی هستیم زیرا بنگاه های اقتصادی در ایران نیازمند ارائه گزارش فعالیت و محصولات تولیدی خود به رسانه های بین المللی هستند.

نیازمند حمایت رسانه ها از بخش خصوصی هستیم
اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی اخباررسمی، اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در خانه ملت امروز در بازدید از غرفه اخباررسمی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با تقدیر از فعالیت های نخستین نیوزوایر ایرانی گفت: تلاش رسانه هایی که از فعالیت های بخش خصوصی حمایت گرده و دستاوردهای آنها را برای نمایش به سطح عموم رایگان عرضه می کنند، جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم در فضای پسابرجام، پل ارتباطی ایجاد شده توسط اخباررسمی بین بخش خصوصی با رسانه های خارجی و داخلی بیش از پیش تقویت شود زیرا بنگاه های اقتصادی در ایران نیازمند ارائه گزارش فعالیت ها و محصولات تولیدی خود به رسانه های بین المللی هستند.

گفتنی است در این بازدید رویکردها و اهداف اخبار رسمی در توسعه و تقویت فعالیت های رسانه ای در حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی تشریح شد.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از امروز (جمعه 14 ابان) به مدت 8 روز ادامه خواهدداشت و اخبار رسمی در غرفه 19 طبقه دوم شبستان مصلای امام خمینی میزبان علاقمندان به رسانه و حوزه روابط عمومی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]