اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176310005

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در غرفه اخباررسمی

رسانه دانش‌بنیان، برای شرکت‌ها شناخته شده نیست

کد: 13950815176310005

https://goo.gl/YB1rj5

، تهران , (اخبار رسمی): راندمان و بهره وری بالا همواره به عنوان اصلی ترین شاکله شرکت های دانش بنیان مطرح می شود بنابراین دیگر شرکت ها باید از امکانات و تجربیاتی که شرکت های دانش بنیان برای آنها فراهم کرده، بهترین استفاده را ببرند.

رسانه دانش‌بنیان، برای شرکت‌ها شناخته شده نیست

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، عبدالرضا عزیزی رئیس سابق کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه اخباررسمی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با تقدیر از رسانه‌های دانش‌بنیان گفت: با توجه به اینکه شرکت‌های دانش بنیان در ایران کاملا نوپا هستند و اینکه رسانه ای عنوان دانش بنیان را یدک می کشد، نیازمند تبلیغات و شفاف سازی عملکرد خود را بین رسانه ها، شرکت ها و عموم است.

نماینده مردم در خانه ملت افزود:راندمان و بهره‌وری بالا به عنوان اصلی‌ترین شاکله شرکت های دانش بنیان مطرح می شود بنابراین دیگر شرکت ها با استفاده از امکانات، فرصت ها و تجربیاتی که شرکت‌های دانش بنیان برای آنها فراهم کرده‌اند باید بهترین شرایط را در راستای بهبود عملکرد خود رقم بزنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید به ناشناخته بودن رسانه دانش بنیان ادامه داد: تشریح عملکرد رسانه شما برای شرکت ها، می تواند آنها را در راستای رسیدن به اهداف اقتصادمقاومتی یاری کند اما اطلاع‌رسانی صحیح را باید به عنوان یک اصل قلمداد کرد زیرا شرکت های دانش بنیان با تمامی ظرفیت ها غنی که دارند، در بین تمامی شرکت ها مظلوم واقع شده اند.

گفتنی است در این بازدید رویکردها و اهداف اخبار رسمی در توسعه و تقویت فعالیت های رسانه ای در حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی تشریح شد.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از امروز (جمعه 14 ابان) به مدت 8 روز ادامه خواهدداشت و اخبار رسمی در غرفه 19 طبقه دوم شبستان مصلای امام خمینی میزبان علاقمندان به رسانه و حوزه روابط عمومی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]