اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177705039

تبلیغات آنلاین و آفلاین را ترکیب کنید

20 نکته طلایی برای تبلیغات صنعت توریسم

کد: 13950816177705039

https://goo.gl/xylrqo

، تهران , (اخبار رسمی): در برنامه های تبلیغاتی صنعت توریسم، متغیرهای گوناگونی تاثیرگذار است که این متغیرها میزان موفقیت این برنامه ها را تضمین می کند.

20 نکته طلایی برای تبلیغات صنعت توریسم

در این گزارش نکته هایی در باب ترکیب تبلیغات آنلاین و آفلاین و اثربخشی آن در برنامه های تبلیغاتی صنعت توریسم، پرداخته شده است.
1- ویژه‌سازی
چند مقصد و تجربه سفر خاص را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید تا در آنها از تمام رقبای دیگرتان، کارشناس بهتری باشید. این روزها مصرف‌کننده‌ها به اطلاعات سفر بسیار زیادی دسترسی دارند و با کمک گوگل همه یک کارشناس سفر هستند،  وقتی کمک میخواهند، به دنبال یک متخصص واقعی هستند.
2- شخصی سازی
خودتان را از آنچه که مصرف کننده به تنهایی می‌تواند انجام دهد متمایز کنید. در عوض از طریق تعامل بسیار سریع با کاربرانتان -چه آنلاین چه با تلفن و چه حضوری- توصیه های بسیار شخصی بر اساس علایق آنها ارائه کنید.
3-    یک لیست از تجربه‌های منحصربه فرد و دستیابی مخصوص تهیه کنید
تمام رمز و راز این صنعت درباره فروختن تجربیات است. هرچه منحصر به فردتر باشد، ارزش بیشتری اضافه می‌کنید. هرچه بیشتر بتوانید دسترسی مشتری‌ها را به افراد یا رویدادهای بسیار خاص فراهم کنید، بیشتر متمایز هستید.
4- پیچیده باشید
مصرف‌کننده‌ها خودشان می‌توانند سفرهای ساده را برنامه ریزی کنند؛ گردشگران به شما برای برنامه ریزی سفرهای پیچیده نیاز دارند. انرژی و تخصص شما باید در این سفرهای پیچیده صرف شود.
5- به سراغ پولدارهای بازار بروید
بازار را به نوع گردشگر دسته بندی کنید: آنهایی که پولشان بیشتر از وقتشان است و آنهایی که وقتشان بیشتر از پولشان است. آنها که بیشتر از وقت پول دارند، به مشا برای برنامه ریزی سفرشان نیاز دارند.
6- بجای کمیسیون گرفتن با نرخ خالص کار کنید 
انعطاف قیمتی، جریان وجوه نقد بهتر و کم کردن زحمت گردآوری کمیسیون را کاهش می‌دهد.

7 – به طور مستمر خود را ارزیابی کنید

بازار به طور مداوم در حال تغییر است. برای همه‌ی محصولات و خدماتی که پیشنهاد می‌کنید، آیا نرخ‌های رقابتی می‌دهید؟ آیا برای دادن بهترین ارزش (کیفیت) به مشتری‌هایتان، استراتژی‌های مختلف دارید؟
8- در شغلتان خبره شوید
آیا در شغلتان کاملا ماهر هستید اگر مشتری‌ها بپرسند : «به من درباره خود و آژانستان بگویید» یا «چه چیز شما را از دیگر دلال‌های متمایز می‌کند؟»؛ سه پیام اصلی در شغل شما چه هستند؟ آنها را به خاطر بسپارید.
9- مشاور قابل اعتماد باشید
اگر مشاور قابل اعتماد باشید، بسیار بیشتر خواهید فروخت. این به معنی استفاده از مهارت‌های «ساخت رابطه» و «ساخت اعتماد» است تا استفاده از مهارت‌های فروش با زور.
10- برند قابل اعتماد بسازید
خود یا آژانس‌تان را در رسانه ملی یا حداقل در روزنامه های محلی تبلیغ کنید، از مشتری‌ها بخواهید که در LinkedIn برای شما تاییدیه‌هایی بنویسند. وجهه خود را با نظرات گردشگران واقعی بر روی شبکه اجتماعی خود بسازید.
11- یک وبسایت خوب داشته باشید
وب سایت خوب، به سه عنصر کلیدی نیاز دارند: طراحی خوب ،  محتوای متقاعدکننده،  آسانی در پشتیبانی و به‌روز رسانی. 
12- همیشه پاسخگو و در دسترس باشید 
حتی موقعی که در دفتر نیستید، از یک تلفن هوشمند استفاده کنید تا از طریق صدا، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی، بی‌نهایت پاسخگو باشید. 
13- کارایی فرآیند را بهبود ببخشید
فرصت‌های زیادی برای کاراتر بودن در فرآیندهای اجرایی‌شان وجود دارد. برای مثال، کاراتر کردن برنامه ریزی سفر، قیمت گذاری و... 
14- بدانید که چه زمانی درخواست پرداخت کنید
من باور ندارم که یک جواب آماده برای این سوال که چه زمانی برای یک پرداخت برنامه‌ریزی شده یا پیش‌پرداخت درخواست کنیم، وجود دارد. در این مورد برای انواع مختلف مشتری، جداگانه تصمیم گرفت.
15- با شبکه‌های اجتماعی درگیر شوید
در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید، مطالب جذاب و خدماتتان را منتشر کرده و کاربران به نظر دادن تشویق کنید. آفرها و طرح های ویژه فروش را در شبکه های اجتماعی تان منتشر کنید.
16- همکاری کنید تا پیشرفت‌های جدید به دست بیاورید
یک بازاریاب خوب باشید  یا اگر نیستید، یک آژانس بازاریابی را به کمک بگیرید.
17- مهارت‌های نوشتن و ایمیل خود را بهبود ببخشید
بسیاری از مشتری‌های ارتباط ایمیلی را ترجیح می‌دهند. (مهارت) خوب نوشتن یک مهارت فروش است که کمک می‌کند با مشتری‌ها اعتماد و رابطه بسازید
18 – اولین پاسختان به مشتری‌ها را قوی کنید
نگران چند و چون اولین تعاملتان با مشتری جدی باشید، چه یک تماس تلفنی است چه یک ایمیل. یک تاثیر خوب اولیه، نقشی اساسی در تعامل فروش بازی می‌کند.
 19- آفر را نفروشید، مهارت را بفروشید!
بسیاری از آژانس ها سعی در رساندن این پیام دارند که بهترین آفرها را ارائه میکنند. این ره به ترکستان است؛ همیشه آفرهای بهتری از شما وجود دارند. پیامتان را به اینکه فروشنده «توصیه کارشناس» و «سرویس شخصی‌سازی شده» هستید،  تغییر دهید.
20- همیشه از تغییر استقبال کنید
این صنعت بسیار زیاد تغییر کرده و سرعت تغییر تسریع هم خواهد شد. مهم نیست که چند سال است در این صنعت فعال هستید، همیشه آمادگی تغییر را داشته باشید.
و نهایتا...
یک مدل نمونه برای نسل بعدی و آژانس های جوان باشید. آنها را به خود جذب کنید، تحت تاثیر قرار دهید و راهنمایی کنید. این صنعت به میزان بسیار زیادی به خون جدید نیاز دارد و استعدادهای جوان فقط در صورتی ملحق می‌شوند که مدل‌های نمونه موفقی را ببینند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]