پس از درخشیدن در مسابقات جهانی پرورش اندام و شمشیربازی اسپانیا و سنگال

فدراسیون وزنه برداری این قهرمانی‌ها را تبریک گفت

کد: 13950817178025567

https://goo.gl/rCK9GH

، تهران , (اخبار رسمی): فدراسیون وزنه برداری در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی پرورش اندام و تیم ملی شمشیر بازی سابر کشورمان را در رقابتهای جام جهانی تبریک گفت.

فدراسیون وزنه برداری این قهرمانی‌ها را تبریک گفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ تیم ملی پرورش اندام، قهرمانان ایران با 5 مدال طلا، دو نقره، یک برنز، یک مقام چهارمی و دو مقام ششمی مقتدرانه بر سکوی قهرمانی در رقابت های جهانی اسپانیا ایستادند.همچنین تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان برای نخستین‌بار در تاریخ شمشیربازی ایران توانست مدال طلا را در جهان از آن خود کند.
متن پیام تبریک فدراسیون وزنه برداری به شرح زیر است:
ایستادن در سکوی قهرمانی بهانه ای برای تبلور خصائص پهلوانی جوانان غیرتمند و تلاشگر ایران عزیز در عرصه های بین المللی است.بی تردید قهرمانی تیم های ملی پرورش اندام و شمشیربازی در رقابتهای جهانی، باخواست خداوند منان و در سایه برنامه ریزی، همت و تلاش بی شائبه مربیان، ورزشکاران و مسئولان فدراسیون های پرورش اندام و شمشیربازی کشور رقم خورد.
فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک صمیمانه به مدیران ورزش کشور، مسئولان فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی و ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی بدنسازی و شمشیربازی، ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی این عزیزان، آرزوی موفقیت و بهروزی در تمامی عرصه های بین المللی را برای همه تلاشگران عرصه ورزش و  ورزشکاران غیور کشور دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش