اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950818178670005

در نمایشگاه مطبوعات

بازدید سخنگوی دولت از غرفه اخبار رسمی

کد: 13950818178670005

https://goo.gl/9DfVCg

، تهران , (اخبار رسمی): محمد باقر نوبخت در بایدید از نمایشگاه مطبوعات از غرفه اخبار رسمی بازدید کرد.

بازدید سخنگوی دولت از غرفه اخبار رسمی

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی از نمایشگاه مطبوعات، در حاشیه این رویداد مطبوعاتی، محمد باقر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سخنگوی دولت از دستاوردهای اخبار رسمی مطلع شد.

در این بازدید که عصر سه شنبه انجام شد ، فعالیت های اخبار رسمی در حوزه بین الملل و انتقال فرصت های سرمایه گذاری در ایران به اطلاع این مقام مسئول رسید.

نوبخت در این دیدرا با استقبال از فعالیت های نوین اخبار رسمی اعلام حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را از این فعالیت ها اعلام کرد و افزود: این آمادگی وجود دارد تا در آینده این مجموعه هر کمک و یا فعالیت مرتبطی را که لازم است در حمایت از فعالیت های رسانه ای انجام دهد.

سخنگوی دولت همچنین اعلام کرد که موارد مورد نیاز برای توسعه فعالیت ها در حوزه دولت را اعلام کنید تا این فعالیت ها توسعه یابد.

گفتنی است نمایشگاه مطبوعات تا جمعه 21 ابان ماه ادامه دارد و اخبار رسمی در غرفه 19 و در طبقه دوم مصلا میزبان علاقمندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی