اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950820179580005

بازدید مدیرروابط عمومی مجلس از غرفه اخباررسمی

کد: 13950820179580005

https://goo.gl/45fR9o

، تهران , (اخبار رسمی): ارتباط موثر بین روابط عمومی ها و رسانه های بین المللی یک حلقه گمشده در بعد رسانه ای است که امیدواریم با همت اخباررسمی این مشکل در ایران برطرف شود.

بازدید مدیرروابط عمومی مجلس از غرفه اخباررسمی

به گزارش اخباررسمی، در حاشیه هفتمین روز بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات، مهدی کیایی مدیرروابط عمومی مجلس شورای اسلامی از غرفه اخباررسمی بازدید و در جریان فعالیت های بین المللی این مجموعه قرار گرفت.

وی در همین رابطه با استقبال از فعالیت های نوین بین المللی که توسط اخباررسمی به روابط عمومی ها ارائه شده، آینده روشنی را برای انتشار اخبار ایران در رسانه های خارجی متصور شد.

لازم به ذکر است که اخباررسمی به عنوان نخستین نیوزوایر رسمی در ایران، در غرفه شماره 19 طبقه دوم مصلای تهران آماده تعاملات بین المللی با شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]