اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950820179620005

در حاشیه بازدید وزیر ارتباطات و فناوری از نمایشگاه مطبوعات

وزارتخانه‌ها درانتشار اخبار بین‌المللی غافل نشوند

کد: 13950820179620005

https://goo.gl/hLzp6C

، تهران , (اخبار رسمی): معاونت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید با بهره مندی از فضایی که توسط اخباررسمی در اختیار روابط عمومی ها قرار داده شده نهایت استفاده از بعد انتشار اخبار بین المللی را ببرند.

وزارتخانه‌ها درانتشار اخبار بین‌المللی غافل نشوند

به گزارش اخباررسمی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ضمن تقدیر از فعالیت های رسانه ای مجموعه اخباررسمی گفت: ارائه اطلاعات به سرمایه گذاران خارجی از طریق فضای رسانه ای در ایران بسیار حائز اهمیت است زیرا تاکنون اخبار صحیحی پیرامون فضای محیطی و سرمایه گذاری در دنیا منتشر نشده است.

واعظی با استقبال از این موضوع ادامه داد: معاونت های وزارتخانه، باید با بهره مندی از فضایی که توسط اخباررسمی در اختیار روابط عمومی ها قرار داده شده نهایت استفاده از بعد انتشار اخبار بین المللی را ببرند.

گفتنی است در همین راستا صحبت های ابتدایی نیز با دکتر محتشم معاونت وزیر در خصوص معرفی خدمات بین المللی اخباررسمی انجام شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]