اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950821179920005

در بازدید مسئول دفتر نهاد ریاست جمهوری از غرفه اخباررسمی صورت گرفت

استقبال از انتشار اخبار در رسانه های خارجی

کد: 13950821179920005

https://goo.gl/uqgD1J

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس دفتر رئیس جمهوری خواهان ارتباط بیشتر دستگاه های فعال تولیدی و فعال در امر اقتصادمقاومتی با اخباررسمی شد تا اخبار تولیدی ایران در رسانه های بین المللی منتشر شود.

استقبال از انتشار اخبار در رسانه های خارجی

به گزارش اخباررسمی، محمد نهاوندیان رئیس دفتر ریاست جمهوری به عنوان آخرین سخنران در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و جشن اختتامیه این نمایشگاه با حضور وی انجام می شود.

در حاشیه این بازدید، نهاوندیان با مجموعه فعالیت های توزیع اخبار داخلی و خارجی اخباررسمی آشنا شد و به نیاز شرکت های خصوصی و دانش بنیانی که در امر اقتصادمقاومتی فعالند اشاره کرد.

از همین راستا وی خواستار ارتباط بیش از پیش شرکت ها با نیوزوایر اخباررسمی شد تا اخبار تولید ایران به رسانه های خارجی نیز راه پیدا کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]