اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180056119

روی کار آمدن ترامپ چه تأثیری بر اینترنت اشیا دارد؟

کد: 13950822180056119

https://goo.gl/nsvpF0

، تهران , (اخبار رسمی): موج شگفتی انتخاب ترامپ تمام دنیا را تحت تأثیر قرارداد و اینترنت اشیا نیز از این بالا و پایین شدن‌ها مستثنا نخواهد بود.

روی کار آمدن ترامپ چه تأثیری بر اینترنت اشیا دارد؟

به گزارش اخباررسمی به نقل از آی‌اوتی‌تی، انتخاب ترامپ به‌عنوان چهل و پنجمین رئیس‌جمهور امریکا همه را شگفت‌زده کرد و موج این شگفتی تمام دنیا را تحت تأثیر قرارداد. اینترنت اشیا نیز از این بالا و پایین شدن‌ها مستثنا نخواهد بود.
آنچه می‌خوانید گمان‌های اولیه “بیزنس اینسایدر” از تأثیراتی است که روی کار آمدن ترامپ بر اینترنت اشیا می‌گذارد:

خودروهای بدون راننده کمتر از آنچه گمان می‌رفت، رواج پیدا خواهند کرد
هوش تجاری BI، نگاه خوش‌بینانه‌ای به نرخ رواج خودروهای بدون راننده داشت. بیشتر این خوش‌بینی ناشی از عملیات و برنامه‌های گسترده تسلا در ساخت خودروهایی بدون راننده بود. تمام ماشین‌های جدید این خودروساز مجهز به سخت‌افزارهای هستند که از قابلیت تمام‌اتومات بودن پشتیبانی می‌کنند.

گذشته از این، ماشین‌های تسلا تمام الکتریک بوده و لذا خریداران آن در ایالات‌متحده تشویق مالیاتی دریافت می‌کردند و این تسلا را مقرون‌به‌صرفه می‌کرد. به‌عنوان‌مثال قرار بود خریدار با دریافت این تشویق مالیاتی، Model 3 خودرو جدید تسلا را تنها با قیمت 30000 دلار خریداری کند. این قیمت مناسب برای یک خودرو حرفه‌ای و به‌روز، اقبال عمومی به خرید تسلا را افزایش داده و نتیجه خیابان‌هایی بود پر از خودروهای تمام‌اتومات.

این در حالی است که ترامپ در وعده‌های انتخاباتی خود هیچ برنامه خاصی برای حمایت از محیط‌زیست، جلوگیری از تغییرات اقلیمی و یا به کار بستن سیاست‌های سبز ارائه نکرد و هیچ بعید نیست این تشویق مالیاتی و یا مواردی مانند آن را نیز در دوران خود متوقف سازد. بدون این حمایت‌ها، خودروهایی مانند تسلا با نرخ رشد کمتری نسبت به آنچه انتظار می‌رفت رواج پیدا خواهند کرد و این یعنی ممکن است ماشین‌های بدون راننده کمی دیرتر از آنچه فکرش را می‌کردیم همگانی شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | سرگرمی و تفریح