اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181305464

شرایط صادرات پرتقال و نارنگی اعلام شد

کد: 13950823181305464

https://goo.gl/kWY5g0

، تهران , (اخبار رسمی): دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه و تجارت با ارسال نامه به گمرکات و مناطق آزاد کشور، شرایط صادرات پرتقال درجه یک و دو و واردات این محصولات را اعلام کرد.

شرایط صادرات پرتقال و نارنگی اعلام شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی، علی خلج سرپرست دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران با ارسال نامه‌ای به گمرک و مناطق آزاد کشور شرایط واردات پرتقال و نارنگی به کشور را اعلام کرد.

بنا بر پی‌نوشت وزیر صنعت، معدن و تجارت و بر اساس برنامه وزیر جهاد کشاورزی، به اطلاع می‌رساند صادرکنندگان پرتقال و نارنگی درجه یک و دو در سال جاری مجازند تا به ازای هر سه کیلوگرم صادرات این محصولات، یک کیلوگرم پرتقال و نارنگی خارجی وارد کنند.

همچنین در این نامه آمده است که امکان واردات برای واردات این محصول، تنها در مقطع زمانی تاریخ 15اردیبهشت تا 15 شهریورماه سال 96، با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و سازگاری مناسب که توسط آن دستگاه با همکاری وزارت جهاد کشاورزی پیش‌بینی شده وجود دارد.

بنابر این گزارش، پیش از این وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد با عنایت به افزایش تولید دو محصول پرتقال و نارنگی در سال جاری که باعث مازاد عرضه و افت قیمت در بازار شده است؛ لذا صادرکنندگان پرتقال و نارنگی درجه (یک و دو) در سال جاری مجاز هستند به ازای هر سه کیلوگرم صادرات یک کیلوگرم پرتقال و نارنگی از 15 اردیبهشت تا 15 شهریورماه سال 96 با رعایت قوانین و مقرارت وارد کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]