اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181495517

رییس اتحادیه لوازم خانگی:

بازار لوازم خانگی کمبودی ندارد

کد: 13950823181495517

https://goo.gl/N9Hw1n

، تهران , (اخبار رسمی): اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه موفقیت آمیز بوده است و بازار هیچ کمبودی ندارد.

بازار لوازم خانگی کمبودی ندارد

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق اصناف ایران، محمد طحان پور رییس اتحادیه لوازم خانگی درباره طرح ساماندهی بازار لوازم خانگی گفت: اینکه برخی ها شایعه پراکنی می کنند بازار با کمبود عرضه مواجه شده، کاملا دروغ است و نمایشگاه عرضه لوازم خانگی که اوایل آبان برگزار شد نشان داد که قیمت ها تغییری نکرده و حتی شرایط فروش آسان تر شده است.

وی افزود: برخی ها می گویند فروشندگان کالاهای قاچاق آن را در انبار نگهداری می کنند که این کار هم هزینه دارد و حداقل بازار را برای عرضه کالای قانونی داخلی و خارجی ( دارای نمایندگی در کشور) بیشتر کرده است و باید منافع ملی را بر منافع فردی ترجیح دهیم و مردم نیز همکاری کنند.

طحان پور گفت : حتی در ماه های اخیر تولید برخی لوازم خانگی داخلی بیشتر شده است البته طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه تا پایان سال ادامه خواهد داشت و امیدواریم سال آینده هم اجرا شود.

رییس اتحادیه لوازم خانگی گفت: مسئولیت اتحادیه در اجرای این طرح بسیار مطلوب بوده است و از همه ظرفیت ها و همکاری های دیگر بخشها نیز استفاده می کنیم.

وی درباره طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی نیز گفت: این طرح در حد انتظار نبوده است و تقریبا اجرا نمی شود و استقبال نشده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]