اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824182925517

خرید کالاهای با کیفیت ایرانی از طریق حذف قاچاق

کد: 13950824182925517

https://goo.gl/6f3Ifs

، تهران , (اخبار رسمی): با حذف کالاهای قاچاق ، برای خرید کالاهای ایرانی می توان از طریق فرهنگ سازی و البته با ارتقاء کیفیت تولیدات اقدام کرد.

خرید کالاهای با کیفیت ایرانی از طریق حذف قاچاق

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، لطف الله اصلاحیان نماینده اتاق اصناف در استان خوزستان گفت: در سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بر تکیه به توانمندی های داخلی تاکید شده است لذا با حرکت به سمت سرمایه گذاری برای تولید محصولات مورد نیاز در داخل کشور می توان زمینه افزایش تولید و اشتغال را فراهم کرد.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی باید از واردات کالاهای واسطه ای و مصرفی غیرضرور جلوگیری شود تا تولید داخلی توان رقابت و رشد را داشته باشد.
اصلاحیان تاکید کرد: لازم است توان و دانش نیروهای متخصص و نخبه کشور برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بکار گرفته شود چون اکنون بسیاری از قدرت‌های اقتصادی جهان جایگاه امروز خود را با تکیه بر داشته‌ها و ظرفیت‌های بومی خود به‌دست آورده‌اند‌.
اصلاحیان حمایت و تقویت بنگاه های کوچک و متوسط در کشور را ضروری دانست و گفت: قابلیت‌ نیروی‌انسانی کشور بسیار زیاد است و باید فرهنگ بکارگیری این افراد را در جامعه نهادینه و از آنان حمایت کرد.
وی همچنین ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی را حائز اهمیت دانست و افزود: تا زمانی‌که محصول تولیده شده به فروش نرسد، چرخه تولید کامل نمی‌شود به همین دلیل یکی از اقدامات اساسی نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی بخصوص دانش‌بنیان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]