اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825184095517

طی بخشنامه‌ای به گمرکات کشور برای ایام اربعین اعلام شد

ممنوعیت ترانزیت کالا به مرزهای مهران و شلمچه

کد: 13950825184095517

https://goo.gl/f5ASnk

، تهران , (اخبار رسمی): گمرک ایران طی بخشنامه‌ای به گمرکات اجرایی از آنها خواست تا از ترانزیت کالا به مقصد گمرکات مهران و شلمچه در حدفاصل 24 آبان ماه تا اول آذرماه سال‌جاری خودداری کنند.

ممنوعیت ترانزیت کالا به مرزهای مهران و شلمچه

به گزارش اخباررسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به نقل از مهر، گمرک ایران طی بخشنامه‌ای به گمرکات اجرایی از آنها خواست تا از ترانزیت کالا به مقصد گمرکات مهران و شلمچه در حدفاصل 24 آبان ماه تا اول آذرماه سال‌جاری خودداری کنند.

در این بخشنامه با استناد به نامه معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و با توجه به ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در مسیرهای منتهی به گمرکات یادشده، دلیل این امر ازدحام زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مرزهای مهران و شلمچه عنوان شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]