اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826184815274

روش های خودیاری غلبه بر ترس و خشم

کد: 13950826184815274

https://goo.gl/32E6Ye

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از مردم بیش از اندازه احساسی هستند و اغلب دنبال شور و هیجان و انگیزش می گردند. نظریه بهبود معتقد است که اشخاص از زبان مبالغه آمیز برای درشت نمایی احساسات خود استفاده می کنند. استفاده از زبان تند و تلخ عادتی است که طی سال ها رشد می کند و گسترش می یابد و نتیجه اش به هیجان آمدن است.

روش های غلبه بر ترس و خشم

عواطف و احساسات نامناسب را می توان به دو گروه خلق و خوی خشمگین و هراسان تقسیم بندی کرد

به گزارش اخباررسمی به نقل از انتشارات درسا، کتاب «روش های خودیاری غلبه بر ترس و خشم » به نگارش رابرت کورتاد و ترجمه مهدی قراچه داغی توسط انتشارات درسا به بازار نشر عرضه شد.

در ادامه گزیده‌ای از این کتاب آورده شده است: 

عواطف و احساسات نامناسب را می توان به دو گروه تقسیم کرد: خلق و خوی خشمگین که دیگران را هدف قرار می دهد، و خلق و خوی هراسان که از درون متوجه خودِ شخص می شود و شامل اضطراب و عدم اعتماد به نفس است. نکته مهم این است که این دو خلق و خو یکدیگر را تقویت می کنند.

خلق و خوی خشمگین بعداً هراس ایجاد می کند و تأسف و پشیمانی به ارمغان می آورد. خلق و خوی هراسان روحیه تدافعی ایجاد می کند و خشم به همراه دارد.ممکن است متوجه نباشیم اما بخش قابل ملاحظه ای از موقعیت های ناراحت کننده روزمره و تکراری هستند، که با تسلط بر آنها می توانیم زندگی مان را کنترل کنیم و امکان پیشرفت خود را افزایش دهیم.

www.dorsabook.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات درسا

www.dorsabook.ir شرکت نشر و پخش درسا با پیشینه ی بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ی نشر و توزیع کتاب و تولید بیش از هفتصد عنوان کتاب در زمینه های گوناگون و نیز دارا بودن بیش از سه هزار عنوان کتاب با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و کتابخوانی و عرضه‌ی عناوین ارزشمند به قلم نویسندگان ایرانی و خارجی، فهرستی از بهترین آثار را در اختیار فارسی‌زبانان در سراسر جهان قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب