اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826185016024

«روزهای بهتر» شبکه یک سیما هم می‌رسد

کد: 13950826185016024

https://goo.gl/dSz0tP

، تهران , (اخبار رسمی): تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» شبکه یک سیما آغاز شد.

«روزهای بهتر» شبکه یک سیما هم می‌رسد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سریال اپیزودیک "روزهای بهتر" به تهیه کنندگی احمد زالی روز گذشته (25 آبان) با فیلم برداری قصه "آفتابخیزان" در بندر کیاشهر استان گیلان آغاز شد.

به گفته احمد زالی، روزگذشته در نخستین سکانس، آزیتا حاجیان در نقش نسرین در لوکیشن آلاچیق نان فروشی مقابل دوربین جلال زارع رفت.

این لوکیشن در مسیر جاده آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر واقع شده است و گروه تا پنج روز در این مکان به کار ادامه خواهند داد.

این تهیه کننده اسکله، پارک ملی بوجاق، کلانتری و بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه را از لوکیشن های بعدی اپیزود آفتابخیزان نام برد و یادآور شد: خانه روستایی منزل نسرین(آزیتا حاجیان) در منطقه دهسر، لوکیشن اصلی این اپیزود است و عوامل تولید تا حدود 45 روز برای فیلم برداری پنج قسمت این اپیزود در منطقه شمال کشور مستقر خواهند بود.

آزیتا حاجیان، پرویز پور فلاحی، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، مجیدپتکی، محمد نوری و میلاد حسین پور از بازیگران اصلی اپیزود آفتابخیزان به کارگردانی حمیدرضا لوافی هستند.

اسفندیار، نوجوان روستایی است که رویای به دست آوردن شهرت و ثروت از راه فوتبالیست شدن را در سر دارد. او در این راه تلاش فراوانی می کند تا بدین وسیله به مادرش که سال هاست به تنهایی بار زندگی را بر دوش می کشد، کمک کند...

مدیرتصویر برداری جلال زارع، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز سیامک مردانه، صدابردار بابک نیازی، نویسنده فرهاد پورسعیدی، تدوین جعفر میراشرفی، طراح گریم محسن دارسنج، صداگذار بهروز معاونیان، آهنگساز سید عماد توحیدی، طراح صحنه و لباس محسن غلامی، مدیرتولید بهمن صادق حسنی و مدیرتدارکات آن محمد جعفری است.

مجموعه تلویزیونی "روزهای بهتر" به تهیه کنندگی احمد زالی در شش قصه پنج قسمتی درگروه فیلم و سریال شبکه یک ساخته می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها