اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829185686119

برای مدیریت این‌همه دام، به چه سرعت اینترنتی نیاز داریم؟

گاو هایی متصل به اینترنت!

کد: 13950829185686119

https://goo.gl/qYppiR

، تهران , (اخبار رسمی): برای اتصال میلیاردها گاو در سراسر دنیا به اینترنت اشیاء به‌منظور توسعه و بهبود کشاورزی، به ‌سرعت اینترنت بالایی نیاز است. پیاده‌سازی این شیوه می‌تواند به مدیریت دوره باروی گاوها کمک کند. تنها کاری که باید انجام داد نصب گام شمار بر روی گاوها است.

گاو هایی متصل به اینترنت!

چه نقطه مشترکی بین دوره باروری گاوها و اینترنت اشیا وجود دارد؟

به گزارش روابط عمومی آی او تی بی، کارشناسان و حامیان ارتباطات اخیراً به مناسبت Huawei Innovation Day در سیدنی گرد هم آمده‌اند تا از سخنان کارشناسان در رابطه با توسعه سریع اینترنت اشیا و اقدامات لازم برای مؤثر واقع‌شدن دنیای دیجیتال در حال رشد بهره‌مند شوند .

برای اتصال میلیاردها گاو در سراسر دنیا به اینترنت اشیاء به‌منظور توسعه و بهبود کشاورزی، به ‌سرعت اینترنت بالایی نیاز است. پیاده‌سازی این شیوه می‌تواند به مدیریت دوره باروری گاوها کمک کند. تنها کاری که باید انجام داد نصب گام شمار بر روی گاوها است. در مرحله بعد، اطلاعات مربوط به قدم‌های گاوها و داده‌های بازخورد وارد فضای ابری می‌شوند. این اطلاعات به کشاورز کمک می‌کند تا با مشاهده و بررسی قدم‌های حیوان، آمادگی او را برای لقاح متوجه شود.
این پژوهش نه‌تنها در تشخیص بهتر دوره باروری ( لقاح) گاوها به کشاورزان کمک کرده است، بلکه با کمک اطلاعاتی که از حرکات گاوها ثبت‌شده ، آن‌ها را در جریان وضعیت سلامت عمومی گاوها و درنتیجه تعیین بیماری‌های نهفته حیوان می‌گذارد.

ارتباط میان دوره باروری گاوها را با اینترنت اشیا دیدیم، در ادامه میبینیم که این تکنولوژی چه تاثیری بر پرورش کاهو داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]