اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829186096450

توسعه همکاری چارگون و دانشگاه آزاد اسلامی

کد: 13950829186096450

https://goo.gl/9NkGbP

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مدیریت اسناد از حوزه اتوماسیون اداری سطح همکاری خود با چارگون را ارتقا داد.

توسعه همکاری چارگون و دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی چارگون، آتنا صاحب پناه کارشناس فروش محصول با اشاره به تجربه کاربران دانشگاه آزاد از محصولات متنوع مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه به روابط عمومی چارگون گفت: این دانشگاه از مشتریان باسابقه چارگون است و تاکنون نرم‌افزارهای متعددی از راهکار اتوماسیون اداری، زیرساخت، مدیریت فرآیندها و دیدگاه همراه در آن راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: نرم افزار مدیریت اسناد دیدگاه با قابلیت‌های مختلف از جمله تعریف فیلدهای اطلاعاتی مورد نیاز برای مستندات، به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اطلاعات، تعریف مدل‌های اطلاعاتی، مدیریت عملیات ویرایش فایل‌ها،‌ طبقه‌بندی مستندات و ده‌ها قابلیت مفید و منحصر به فرد، بستری امن و مطمئن برای دخیره اسناد، اطلاعات، فایل‌ها و مدارک مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون را ابراهیم قلی‌پور برعهده دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش