اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991107488646450

وبینار BPMS در سازمان خلاق برگزار شد

کد: 13991107488646450

https://bit.ly/2MgWhjQ

، تهران , (اخبار رسمی): وبینار BPMS در سازمان خلاق، ۶ بهمن ماه به همت شرکت چارگون و با حضور آنلاین علاقه مندان به حوزه مدیریت فرآیندهای کسب وکار برگزار شد.

وبینار BPMS در سازمان خلاق برگزار شد
وبینار BPMS در سازمان خلاق برگزار شد

محتوای کامل این وبینار به صورت ویدئوهای ضبط شده از چهارشنبه ۸ بهمن در وب سایت وبینار BPMS و سازمان خلاق در دسترس خواهد بود.

در چند سال اخیر و به دنبال ارائه نسل جدید نرم‌افزار BPMS دیدگاه، مشتریان چارگون موفقیت‌های چشمگیری در مکانیزه کردن فرآیندهای سازمانی و بهبود اثربخشی و بهره‌وری بدست آوردند. تجربه این سازمان‌های پیشرو که با معیارهای پویایی و نوآوری سازمانی، می‌توان آنها را «سازمان خلاق» نامید، انگیزه‌بخش چارگون برای اشتراک مفاهیم مرتبط با حوزه BPMS در قالب یک رویداد آنلاین بود.
در شروع این رویداد آنلاین فرزاد رحمانی، مدیرعامل چارگون، با توضیح اینکه BPMS و ERP چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟ درباره ابزارهای مناسب برای مکانیزه‌کردن فرآیندهای سازمانی و راه‌اندازی اتوماسیون سازمانی سخن گفت.

فرزاد رحمانی سیستم‌های ERP را مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای سازمانی از پیش طراحی شده دانست که فرآیندهای سازمان مثل اتوماسیون اداری، منابع انسانی، لجستیک و مالی را مطابق با چارچوب‌ها و قواعد از پیش‌تعیین پوشش می‌دهند و یکپارچگی اطلاعاتی و فرآیندی را در سازمان برقرار می‌کنند. او مزیت سیستم‌های ERP را آزموده شدن در کسب‌کارهای مختلف و داشتن تجربه‌های موفق (Best Practice) در سازمان‌های مختلف دانست.
مدیرعامل چارگون از کاربردهای موثر نرم‌افزارهای BPMS در سازمان‌ها برای پیاده‌سازی فرآیندهای خاص منظوره‌ ای که نرم‌افزار آماده‌ای ندارند سخن گفت و مزیت آنها را تطابق بیشتر با روال‌های خاص و بومی هر سازمان و امکانات آنها برای شناسایی، مدلسازی و اجرای فرآیند توسط متخصصان خود سازمان بیان کرد.

فرزاد رحمانی با ذکر تجربه ۲۲ ساله چارگون در ارائه مجموعه نرم‌افزارهای سازمانی و همچنین توسعه ‌BPMS در سال‌های اخیر نتیجه گرفت استفاده همزمان سیستم‌های ERP و BPMS می‌تواند راهکار نهایی برای مکانیزه کردن همه فرآیندهای سازمانی در صنایع مختلف باشد.

در ادامه این رویداد مهدی عامری مدیر راهکار مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار چارگون از ارزش محوری BPMS در سه بعد ارزش برای کارکنان، ارزش برای مشتریان و ارزش برای سازمان سخن گفت. عامری مزیت BPMS و مدیریت فرآیندهای کسب وکار برای انجام اتوماتیک فعالیت‌های تکراری کارکنان و کاهش احتمال خطا در ورود اطلاعات یا انجام محاسبات پیچیده را عامل مهمی در ایجاد ارزش در سازمان‌ها دانست.
در بخش سوم وبینار شهباز توکلی مدیر توسعه محصول و زیرساخت چارگون ارائه خود را با توضیحاتی درباره ویژگی هماهنگ‌سازی و یکپارچه‌سازی در فرآیندهای سازمان‌های خلاق آغاز کرد.
توکلی از انتخاب پروتکل Web API برای زیرساخت یکپارچه‌‌سازی در نرم‌افزارهای دیدگاه خبر داد و اعلام کرد حرکت Public API ها در تمامی ۴۰ ماژول نرم‌افزاری شرکت چارگون به سمت Web API آغاز شده و نرم افزار BPMS چارگون برای اتصال به سایر نرم‌افزارهای دیدگاه و همچنین سایر سیستم های نرم‌افزاری متعلق به شرکت‌های دیگر به پروتکل Web API مجهز شده است.

توکلی توضیح داد که نرم‌افزار BPMS از استاندارد مدلسازی فرآیند BPMN پشتیبانی می‌کند و مطابق این استاندارد از Service task برای اتصال و ایجاد یکپارچگی با همه نرم‌افزارهای خارجی یا داخلی سازمان می‌توان بهره گرفت.

آخرین بخش وبینار شرح مدل‌های بلوغ فرایندی و امکانات آن در BPMS دیدگاه بود که توسط مهدی عامری مدیر راهکار مدیریت فرایند چارگون ارائه شد. عامری توضیح داد همه فرایندهای سازمان به یک نسبت به بلوغ فرایندی نمی‌رسند و مدل‌های مختلفی برای بلوغ فرایندی پیشنهاد شده که اغلب شبیه هم هستند و در همه آنها کار از طراحی فرآیند شروع می‌شود، مدلسازی فرایند انجام می‌گیرد، فرایند با یک نرم‌افزار BPMS پیاده‌سازی می‌شود و در نهایت فرآیند اجرا شده، مورد پایش و بهبود قرار می‌گیرد. مهدی عامری به حاضران وبینار اعلام کرد که همه این مدل‌های بلوغ فرآیندی از طریق نرم‌افزار BPMS دیدگاه محصول شرکت چارگون قابل اجرا و پیاده‌سازی است.

بخش پایانی این رویداد نشست متخصصان حوزه مدیریت فرآیندهای سازمانی بود که با عنوان «نقشه راه استقرار BPM در سازمان‌ها» برگزار شد. در این بخش مهندس سید احمد دلیری مدرس، مشاور و ارزیاب در پروژه‌ استقرار مدیریت فرایندهای کسب و کار، دکتر حمیدرضا رضایی، استاد دانشگاه و مدیر برنامه‌ریزی و کنترل پروژه شرکت آسفالت طوس، مهدی عامری مدیر راهکار مدیریت فرآیندهای کسب‌کار چارگون و نیز شهباز توکلی مدیر توسعه زیرساخت و محصول چارگون حضور داشتند و به تبادل نظر درباره کاربردهای BPMS در سازمان‌های خلاق پرداختند.

محتوای کامل این وبینار به صورت ویدئوهای ضبط شده از فردا چهارشنبه ۸ بهمن در وب سایت وبینار BPMS و سازمان خلاق برای علاقمندان در دسترس خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش