اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001019562746450

دهمین رویداد سالانه چارگون با محوریت «هوشمندی رشد سازمانی» ۱۱ بهمن برگزار می‌شود

چارگون برگزار می‌کند: وبینار هوشمندی رشد سازمانی

کد: 14001019562746450

https://bit.ly/3n67MKb

، تهران , (اخبار رسمی): بررسی روندهای جدید هایپر اتوماسیون با نگاهی به تجربه عملی سازمان‌های بزرگ ایرانی، مرکزیت محتوایی این رویداد خواهد بود.

واکاوی ابعاد علمی مدیریت فرآیندهای سازمانی در سطوح بالاتر هوشمندی و استفاده از روندهای جدید هایپر اتوماسیون با نگاهی به تجربه عملی سازمان‌های بزرگ ایرانی، مرکزیت محتوایی این رویداد خواهد بود.

دهمین رویداد سالانه چارگون به صورت آنلاین و با محوریت «هوشمندی رشد سازمانی» ۱۱ بهمن ماه برگزار می‌شود.

وبینار هوشمندی رشد سازمانی در بخش‌های متنوع به ارائه روش‌های تصمیم‌گیری هوشمند برای تقویت زیرساخت توسعه کشور در شرایط تحریم‌های اقتصادی و کمبود منابع سازمانی خواهد پرداخت.

واکاوی ابعاد علمی مدیریت فرآیندهای سازمانی در سطوح بالاتر هوشمندی و استفاده از روندهای جدید هایپر اتوماسیون با نگاهی به تجربه عملی سازمان‌های بزرگ ایرانی، مرکزیت محتوایی این رویداد خواهد بود.

مخاطبان این وبینار گروه‌های مختلفی از مدیران کسب وکارهای کوچک و متوسط، مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات، مدیران و کارشناسان واحدهای توسعه سیستم‌ها و روش‌ها در سازمان‌ها و نیز دانشجویان رشته‌های مدیریت، فناوری اطلاعات و نرم افزار هستند.

هایپر اتوماسیون بر وظایف و فرآیندهای قابل خودکارسازی تمرکز دارد. این فناوری قرار نیست به طور کامل جایگزین انسان شود. در عوض، از طریق اتوماسیون اداری، انسان‌ها از وظایف تکراری و کم ارزش رها می‌شوند. کارکنان می‌توانند بر کارهایی متمرکز شوند که برای سازمان دارای ارزش بالاتری هستند.

با استفاده از ترکیبی از فناوری‌های اتوماسیون اداری هوشمند، ابراتوماسیون می‌تواند بر برخی از محدودیت‌های رویکردهایی که بر یک ابزار اتوماسیون تکیه دارند، غلبه کند. این امر به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا فراتر از محدوده فرآیندهای فردی حرکت کنند، هایپر اتوماسیون به عنوان یک ابزار مدیریت کارآمد برای مدیران کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مفید خواهد بود.

در این راستا از همه علاقمندان  و فعالان خوزه مدیریت و فناوری اطلاعات برای حضور در این رویداد دعوت می کنیم. شایان ذکر است دبیرخانه این رویداد با شماره مستقیم ۸۴۲۰۳۳۵۹-۰۲۱ پاسخگوی سوالات مدعوین گرامی خواهد بود.

لطفاً برای اعلام حضور و ثبت‌نام، مشاهده برنامه زمانی و جزئیات رویداد به وب سایت دهمین رویداد سالانه چارگون مراجعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش